  • 1. Data: 2014-11-25 19:39:04
    Temat: Okleiny
    Od: LipekGoPro <lipekgopro@_NOSPAM_gmail.com>

    Witajcie szukam oklein (naklejek) do Yamaha DT 50 R 2009 . W internecie
    widziałem tylko 3 rodzaje , które tak sobie mi się podobają . Jeżeli
    wiecie gdzie mogę kupić okleiny to piszcie. Cena dowolna.

  • 2. Data: 2014-11-25 21:12:42
    Temat: Re: Okleiny
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-11-25 19:39, LipekGoPro pisze:
    > Jeżeli wiecie gdzie mogę kupić okleiny to piszcie. Cena dowolna.

    Ale takie bardziej drzewniane czy takie kamieniowe ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C

  • 3. Data: 2014-11-28 22:18:43
    Od: "Robert" <r...@t...pl>

    Pewnie drzewiane mam kumpla co wszystko okleja drzewianymi.

  • 4. Data: 2014-11-30 21:19:11
    Od: "Krwawy Misio" <f...@i...pl>

    dla pytającego to nie ma znaczenia. Podobnie jak cena. A skoro cena nie ma
    znaczenia to ja proponuję 5k $.
    pozdro

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.