  • 1. Data: 2014-11-17 22:50:45
    Temat: Problem z Hondą cbr 125 respol
    Od: yuriboyka <damiankalinowski28@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam o tuż pisze tu ponieważ mam problem z Z HONDĄ cbr 125 Respol rok
    2005 kupiłem ją w wrześniu i chciałem sie przyjechać w Niedzielę i
    kręciłem silnikiem z 3 minuty z przerwami i zdjąłem cewkę z świecy i
    zapomniałem jej założyć i moto zapalił ale miał przebicie i strzelało
    prądem w silniku i wiec ją zgasiłem założyłem cewkę na świece i nie chce
    zapalić i jeszcze dodam że z soboty na niedziele umyłem ją cało. Pomóżcie
    !!
    POZDRO by; Kali

  • 2. Data: 2014-11-18 00:58:22
    Temat: Re: Problem z Hond? cbr 125 respol
    Od: johnny <j...@p...pl>

    W dniu 2014-11-17 22:50, yuriboyka kombinuje coś wyartykułować, ale za
    hooy'a mu nie wychodzi:

    > Witam o tuż pisze tu

    O kurwa!

    > dodam że z soboty na niedziele umyłem ją cało.

    O kurwa, kurwa!

  • 3. Data: 2014-11-18 01:26:33
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "johnny" wrote...

    W dniu 2014-11-17 22:50, yuriboyka kombinuje coś wyartykułować, ale za
    hooy'a mu nie wychodzi:

    > O kurwa!
    Yyyyy, no... ta...

    > O kurwa, kurwa!
    No co? Nie rozumie? Przeca muwio, że częste mycie skraca rzycie!
    Proste

    --
    James

  • 4. Data: 2014-11-18 21:23:32
    Od: N1 <s...@v...pl>

    Skoro zdjąłeś cewkę i silnik pracował bez cewki, to używaj motocykla bez
    założonej cewki. Strzelającym prądem w silniku nie przejmuj się.
    Wystarczą gumofilce i prąd nie straszny :-)

    ---
    Avast.