  • 1. Data: 2014-11-21 14:39:26
    Temat: przygotowanie motocykla do sezonu
    Od: Prawy <r...@g...com>

    jak przygotować motocykl do sezonu?

  • 2. Data: 2014-11-21 14:50:36
    Temat: Re: przygotowanie motocykla do sezonu
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    W dniu 2014-11-21 o 14:39, Prawy pisze:
    > jak przygotować motocykl do sezonu?

    Jeśli czegoś nie wiem to zwykle zaczynam od wpisania zapytania w google. Np:

    http://regiomoto.pl/portal/porady/jak-przygotowac-mo
    tocykl-do-sezonu-zobacz-fotoporadnik

    Jeśli z wyników wyszukiwania niewiele wynika zadaję pytanie na
    konkretnych forach albo pytam kogoś kogo uważam za specjalistę.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2014-11-21 15:00:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Prawy wrote:

    > jak przygotować motocykl do sezonu?

    a co to jest sezon?

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 4. Data: 2014-11-21 15:40:38
    Od: KillJohn <p...@b...pl>

    W dniu piątek, 21 listopada 2014 14:39:28 UTC+1 użytkownik Prawy napisał:
    > jak przygotować motocykl do sezonu?

    Bardzo dobre pytanie, lista ma naście lat a nikt jeszcze o tym poważnie nie
    porozmawiał.

    Otóż motocykle często prawie ochwacone lub w inny sposób okulawione intensywnością
    poprzedniego sezonu należy do następnego przygotowywać powoli i z wyczuciem albo
    pomocą zawodowca. Zaleca się mówić do motocykla codziennie po po kwadrans, czule i
    delikatnie opowiadać jak będzie słonecznie i ciepło ilu kumpli spotka na zlotach i
    jak laski się na niego będą patrzyły (chyba że Honda a bo inny gej). Obiecać
    tankowanie Vpowerem, mycie raz na tydzień i smarowanie łańcucha po każdej jeździe.
    Dzięki tym zabiegom nasz zdałoby się zamęczony niemożebnie motocykl będzie następnego
    sezonu wyczekiwał wręcz z niecierpliwością.

    Co innego motocykl mało jeżdżony. Takiemu warto opowiadać o wyprzedzaniu,
    zapierdalaniu oraz stawianiu w pion. Należy podtrzymywać i umacniać w nim żądzę
    prędkości, kontrolowaną agresję oraz dolewać oleju (bo jak się nasłucha a potem
    zostaje sam to memła olej z oczekiwania i wiadomo - zawsze trochi rozleje).

    Natomiast motocykle które wyjebały na jesiennych liściach proponuję oddać do
    przygotowania zawodowcom, bowiem rzecz jest skomplikowana i może skończyć się
    asfaltofobią albo patologiczną blokada manetki na pełnej kurwie.

    A wtedy to już wchuj kosztów, przeszczep ECU a czasem nawet strzępiarka.

    KJ

  • 5. Data: 2014-11-21 15:43:25
    Od: Prawy <r...@g...com>

    eh, i tak to właśnie jest jak zaczniesz od googla "by skraplająca się na ścianie
    zbiornika para nie rozrzedziła benzyny"
    ->
    10. Uzupełnij paliwo

    Przed zimą bak naszego motocykla powinien być pełny, aby skraplająca się na ścianie
    zbiornika para nie rozrzedziła benzyny

  • 6. Data: 2014-11-21 16:16:58
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    W dniu 2014-11-21 o 15:40, KillJohn pisze:

    > A wtedy to już wchuj kosztów, przeszczep ECU a czasem nawet strzępiarka.

    Sprawdziłem w googleach. Już wiem co to jest strzępiarka. Coś podobnego
    było w filmie Indiana Jones.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2014-11-21 16:22:23
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    W dniu 2014-11-21 o 14:39, Prawy pisze:
    > jak przygotować motocykl do sezonu?

    Masz ma myśli przygotowanie do jazdy czy przygotowanie do zimy? Jeśli to
    drugie to drzewiej robiłem to tak:

    -wypalałem całe paliwo z gaźników
    -w cylindrach wykręcałem świece i wlewałem kapkę oleju silnikowego.
    Wstawiałem stare zepsute świece NGK
    -pod opony podkładałem cienkie deski

    Włala.

    I ponieważ byłem gupi, smarowałem metalowe części karoserii motocykla
    czyms co sie nazywa "lager oil", myśląc że lager odnosi się do magazynu
    czyli zimowania motonga.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 8. Data: 2014-11-21 22:33:12
    Od: MrG <g...@g...com>

    Piotr Rezmer <p...@b...pl> wrote:

    > Sprawdziłem w googleach. Już wiem co to jest strzępiarka. Coś podobnego
    > było w filmie Indiana Jones.

    Ale chyba w Świątyni Zagłady?

    --
    NC700XD

  • 9. Data: 2014-11-21 22:54:32
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    W dniu 2014-11-21 o 22:33, MrG pisze:

    > Ale chyba w Świątyni Zagłady?

    Jo

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 10. Data: 2014-11-22 21:18:24
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-11-21 15:43, Prawy pisze:
> [...]
    > 10. Uzupełnij paliwo
    >
    > Przed zimą bak naszego motocykla powinien być pełny, aby skraplająca się na ścianie

    okurwa. A zarowki wykrecamy zeby nie matowialy im szkielka.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C