  • 1. Data: 2014-11-19 13:29:51
    Temat: ostrzeżenie - liście i konsekwencje
    Od: Prawy <r...@g...com>

    witajcie, chciałbym sie z wami podzelić ostrzeżeniem o lisciach i konsekwencjami
    zalegania liści w pobliżu lub na poboczu

    otóż gleba może wyniknąć na zwykłym morkym asfalcie pozbawionym liści a tylko z
    liściami leżącymi niopodal. w niezrozumialy sposób zjawisko poślizgu rozprowadza sie
    wraz z deszczem w okół leżących liści nawet do 2m bieżących od sterty albo kupki
    liściwa

    stad też obawy wobec motorniczych w warunkach przedzimia błogo pociskających po
    mokrym

    zima to nie lato

  • 2. Data: 2014-11-19 14:27:39
    Temat: Re: ostrzeżenie - liście i konsekwencje
    Od: masti <g...@t...hell>

    Prawy wrote:

> [...]
    wraz z deszczem w okół leżących liści nawet do 2m bieżących od sterty albo kupki

    w jak najbardziej zrozumiały sposób.

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 3. Data: 2014-11-19 22:58:24
    Od: N1 <s...@v...pl>

    W dniu 19-11-2014 o 13:29, Prawy pisze:
> [...]
    liściwa

    > stad też obawy wobec motorniczych w warunkach przedzimia błogo pociskających po

    Sześć razy odmienione "liście" w jednym zdaniu i to wszystko co można
    zrozumieć.

    ---
    Avast.

  • 4. Data: 2014-11-19 23:15:11
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 19/11/14 22:58, N1 wrote:
    > Sześć razy odmienione "liście" w jednym zdaniu

    No nie, mimo braku jawnej kropki ja bym to uznał jednak za dwa zdania...

    --
    Alf/red/