  • 1. Data: 2010-04-30 12:53:55
    Temat: Oklejenie folia szyb - Gdzie ok Ursynowa?
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Musze zrobic wyklejanke 4 szyb w aucie na potrzeby dzieciakow.
    Gdzie zrobie to w miare rzetelnie/szybko/niedrogo w okolicach Ursynowa?
    Ostatecznie moze byc Wola/Srodmiescie.
    Dzieki!

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 2. Data: 2010-04-30 21:41:46
    Temat: Re: Oklejenie folia szyb - Gdzie ok Ursynowa?
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Dman-666" <d...@t...o2.pl> napisał w
    wiadomości news:Xns9D6A83369C9B3Zielonagens@213.180.128.149...
    > Musze zrobic wyklejanke 4 szyb w aucie na potrzeby dzieciakow.
    > Gdzie zrobie to w miare rzetelnie/szybko/niedrogo w okolicach Ursynowa?
> [...]

    Zdaje sie ze Warsfoll na Pulawskiej 541, ale nie jestem do konca pewien.

    PZDr
    Adam

  • 3. Data: 2010-04-30 21:52:39
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:hrfbps$5uc$1@news.onet.pl ! Pewnie
    kiero jakis, ten Adam Szewczak . Tak se patrze i patrze jak nawija
    makaron na uszy:

    > Użytkownik "Dman-666" <d...@t...o2.pl> napisał w
    > wiadomości news:Xns9D6A83369C9B3Zielonagens@213.180.128.149...
    >
    > Zdaje sie ze Warsfoll na Pulawskiej 541, ale nie jestem do konca
    > pewien.

    Dzieki i za to.

    --
    Dman-666