  • 1. Data: 2010-04-30 02:25:52
    Temat: pasek gaśnie :/
    Od: Piter <b...@e...pl>

    Kupiłem tydzień temu passata B5 benz 1.6. Poprzedni właściciel zeznawał
    że czasem sobie gaśnie. No i faktycznie po puszczeniu gazu, np przy
    dojeżdzaniu do swiateł czasem zgaśnie.

    Trochę już guglałem ale chciałbym zasięgnąć jeszcze pmsowej opinii
    zanim wyrwę mu sercę (znaczy sie paskowi nie ex właścicielowi)

    :)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 2. Data: 2010-04-30 02:27:49
    Temat: Re: pasek gaśnie :/
    Od: to <t...@a...xyz>

    Piter wrote:

    > Kupiłem tydzień temu passata B5 benz 1.6. Poprzedni właściciel zeznawał
    > że czasem sobie gaśnie. No i faktycznie po puszczeniu gazu, np przy
    > dojeżdzaniu do swiateł czasem zgaśnie.

    Nie znam tego silnika, ale zwykle takie efekty powoduje zbyt mały
    przepływ powietrza przy zamkniętej przepustnicy, a więc niesprawny zawór
    bocznikowy lub rzadziej uświniona przepustnica lub jeszcze rzadziej
    umorusany kolektor.

    --
    cokolwiek

  • 3. Data: 2010-04-30 10:46:14
    Od: qnick <r...@o...pl>

    to pisze:

> [...]
    > przepływ powietrza przy zamkniętej przepustnicy, a więc niesprawny zawór
    > bocznikowy lub rzadziej uświniona przepustnica lub jeszcze rzadziej

    W Passatach najczęściej chyba taki efekt powoduje brudna przepustnica.
    Sprawdzić błędy komputerem. Zdemontować przepustnicę, wyczyścić, założyć
    i wykonać kalibrację komputerem po założeniu i powinno pomóc jak nie
    pomoże i będą błędy z nastawnika przepustnicy to wymienić na nową i
    zkalibrować nową.

  • 4. Data: 2010-04-30 13:43:25
    Od: "[Cichy]" <c...@i...pl>

    Jak już poprzednicy napisali, na 99,99999% brudna przepustnica.

    Wyczyścić.
    Jak będą falowały po czyszczeniu wolne obroty, to trzeba skalibrować, jak to
    nie pomoże, to wymiana.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-04-30 22:59:46
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Przerabialem podobna akcje nieawno w Audi. Wyczyscilem przepustnice -
    brak roznicy. Wymienilem filtr powietrza, swiece, przewody WN - brak
    roznicy. Odpialem wtyczke od przeplywomierza i tak pojezdzilem - objawy
    zniknely. Kupilem uzywke na Alledrogo i smigam bez problemow.
    Zacznij wiec od odlaczenia przeplywomierza i sprawdz, czy jest roznica.
    Piotr

  • 6. Data: 2010-05-03 01:44:07
    Od: Piter <b...@e...pl>

    na ** p.m.s ** [Cichy] pisze tak:

    > Jak już poprzednicy napisali, na 99,99999% brudna przepustnica.

    Wyczyściłem przepustnicę, wymieniłem popękane wężyki w ciemno i jak
    dotychczas jest dobrze i chyba to będzie to. Dzięki grupo :)

    --
    Piter
    vw golf mk2