  • 11. Data: 2005-10-29 22:06:47
    Temat: Re: Onet
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <x...@c...pl>

    > Nie zauważyłem, żeby Onet nie wyrabiał.
    sa dni ze dosc czesto nie wyrabia, a pingi nie maja tu zadnego
    powiazania

  • 12. Data: 2005-10-30 10:19:30
    Od: "Konrado5" <k...@a...com.pl>

    Użytkownik "Radoslaw HORODNICZY" <x...@c...pl> napisał w wiadomości
    > sa dni ze dosc czesto nie wyrabia, a pingi nie maja tu zadnego
    > powiazania
    O co ci konkretnie chodzi? Bo z tego co widzę to strona Onetu się zawsze
    szybko otwiera.

  • 13. Data: 2005-10-30 10:19:59
    Od: Mariusz 'Lesio' Leśnikowski <3...@p...fymy>

    Konrado5 napisał(a):

    > Nie zauważyłem, żeby Onet nie wyrabiał.

    "Laczenie z serverem - prosze czekac" ostatnio czesto im sie trafia.

    --
    .: Lesio :.
    www.bloklan.org

  • 14. Data: 2005-10-30 16:40:07
    Od: Paweł Małachowski <p...@t...niewazne>

    On Sun, 30 Oct 2005, Mariusz 'Lesio' Leśnikowski wrote:

    > "Laczenie z serverem - prosze czekac" ostatnio czesto im sie trafia.

    Hm, często jak często, ale jak się parędziesiąt razy dziennie tam
    zagląda to fakt, można trafić na `proszęczekacia', ;) mesg z ich
    Squida o łączeniu z serwerem też trafiłem z kilka dni temu.

    --
    Paweł Małachowski

  • 15. Data: 2005-10-31 20:31:35
    Od: "Zbino" <z...@p...onet.pl>

    > "Laczenie z serverem - prosze czekac" ostatnio czesto im sie trafia.

    Trafia się ale z sieci tepsy. Od peeringów jest ok.
    Zbych

  • 16. Data: 2005-11-01 00:02:19
    Od: The Obserwer <S...@b...the.firewalls.on.the.net>

    Zbino napisał(a):

    > Trafia się ale z sieci tepsy. Od peeringów jest ok.
    > Zbych

    Od peerów też :> via TKT czasami widzę

  • 17. Data: 2005-11-01 08:53:30
    Od: Mariusz 'Lesio' Leśnikowski <3...@p...fymy>

    The Obserwer napisał(a):

    > Od peerów też :> via TKT czasami widzę

    No wlasnie z TKT i Tpsa zauwazylem ze pojawia sie ten komunikat.

    --
    .: Lesio :.
    www.bloklan.org

  • 18. Data: 2005-11-03 07:41:26
    Od: robbo2k <r...@o...pl>

    Mariusz 'Lesio' Leśnikowski napisał(a):

    > No wlasnie z TKT i Tpsa zauwazylem ze pojawia sie ten komunikat.

    A to nie kwestia NATa proxy u operatora ?

  • 19. Data: 2005-11-03 10:54:55
    Od: The Obserwer <S...@b...the.firewalls.on.the.net>

    robbo2k napisał(a):
    > Mariusz 'Lesio' Leśnikowski napisał(a):
    [..]

    > A to nie kwestia NATa proxy u operatora ?

    To zgłasza się squid w Onecie (w takżdym razie twierdzi że znajduje się
    w domenie onet.pl)

  • 20. Data: 2005-11-03 11:14:18
    Od: robbo2k <r...@o...pl>

    The Obserwer napisał(a):

    > [..]

    > To zgłasza się squid w Onecie (w takżdym razie twierdzi że znajduje się
    > w domenie onet.pl)

    I owszem wykrywa duzo polaczen z jednego IP i to wyswietla.
    Taka informacje otrzymalem dawno temu z onetu.
    Chodz prawde mowiac na neostradzie tez mis ie zdarzalo wiec moze chodzi
    nie o jedno IP a o klase ? W wypadku TKT jest to o tyle dziwne ze jest
    peering z onetem