  • 21. Data: 2018-11-08 21:35:33
    Temat: Re: Open Source czyli kolonializm intelektualny
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 listopada 2018 15:50:32 UTC+1 użytkownik s...@g...com
    napisał:

    > Faktycznie sporo materiału opublikowałem na pl.misc.paranauki i dalej zamierzam tam
    publikować (bo mam nowe spostrzeżenia i wnioski)...
    > Jak Cie te tematy interesują to zapraszam do archiwum i do bieżącej dyskusji na:
    pl.misc.paranauki .

    ok

  • 22. Data: 2018-11-09 19:52:08
    Od: Luke <l...@l...net>

    W dniu 2018-11-05 o 12:03, ktos pisze:

    > Do tego jeszcze jest innej orientacji, jeździ rowerem, zajmuje się
    > ekologią i wspiera feministki.
    > Niewykluczone, że popiera też KOD.

    To jeszcze nic! Koncerny farmaceutyczne mu zapłaciły, aby się
    zaszczepił, chociaż na pewno sam nie chciał.

    No i jego oprogramowanie siedzi w samolotach od chemtrails.

    L.

  • 23. Data: 2018-11-11 14:18:58
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 listopada 2018 21:35:34 UTC+1 użytkownik fir napisał:

    tam publikować (bo mam nowe spostrzeżenia i wnioski)...
    pl.misc.paranauki .

    > ok

    zajrzalem tam ale nie znalazlem nic za bardzo ciekawego (poza informacja ze linus
    mial depresje, ale po prowdzie to jest zupelnie normalne jak ktos robi ciekzka robote
    to depresji mozna dostac... sam robie ciezka ale moja metoda na radzenie sobie z tym
    jest odpoczywanie) ale przejrzalem tylko pare postow bo jestem zmeczony

    a moze cos tutaj? tutaj sie lepiej rozmawia

    co do programowania to zaczalem sie troche powoli uczyc php, jestem w tymn zupelnym
    noobem ale nawet wydaje mi sie
    ok... oglbym tu otworzyc pare watkow o www/php tyle ze nie wiem czy warto

  • 24. Data: 2018-11-11 16:53:48
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    fir <p...@g...com> wrote:

    > a moze cos tutaj? tutaj sie lepiej rozmawia

    Tutaj jest grupa o programowaniu a nie o szarakach i UFO. Czy nawet tego
    nie jesteś w stanie pojąć, skończony kretynie?

  • 25. Data: 2018-11-11 17:59:26
    Od: g...@g...com

    W dniu czwartek, 8 listopada 2018 13:30:02 UTC+1 użytkownik Queequeg napisał:

    > NTG. FUT -> pl.misc.paranauki (lub od razu pl.test).

    Jeżeli chcemy być pedantyczni, to powinieneś swoje posty
    raczej kierować na pl.personalne.docinki, bo nic, co tutaj
    do tej pory napisałeś, w żaden sposób nie dotyczy programowania.

    Jeżeli nie masz nic do powiedzenia na jakiś temat, to zawsze
    możesz się powstrzymać od zabierania głosu w dyskusji.

    Jeśli ktoś chce sobie dyskutować o ufoludkach na grupie dotyczącej
    programowania, to ja nie mam z tym problemu. Nikt nikogo nie zmusza
    do czytania tych wszystkich wypowiedzi.

  • 26. Data: 2018-11-11 18:55:01
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    g...@g...com wrote:

    > Jeżeli chcemy być pedantyczni, to powinieneś swoje posty
    > raczej kierować na pl.personalne.docinki, bo nic, co tutaj
    > do tej pory napisałeś, w żaden sposób nie dotyczy programowania.

    Jakby były interesujące wątki na temat programowania, to bym się
    wypowiadał. Nie ma. Co nie znaczy, że nie mogę się wypowiedzieć,
    jeśli ktoś robi z grupy śmietnik.

    > Jeżeli nie masz nic do powiedzenia na jakiś temat, to zawsze
    > możesz się powstrzymać od zabierania głosu w dyskusji.

    Myślę że tę uwagę powinieneś w pierwszej kolejności skierować do siebie.

    > Jeśli ktoś chce sobie dyskutować o ufoludkach na grupie dotyczącej
    > programowania, to ja nie mam z tym problemu.

    A ja mam. Bo właśnie takie osobniki jak fir (troll, a do tego wyjątkowy
    kretyn) i szyk (człowiek zwyczajnie psychicznie chory) są jednym z
    powodów, dla którego ludziom nie chce się tu dyskutować na temat.

    Jak fir chce sobie podyskutować z szykiem na tematy UFO, to są do tego
    odpowiednie grupy. I tyle. Ja tu nie dyskutuję o szydełkowaniu. Po coś
    istnieje podział na grupy i z jakiegoś powodu grupy mają określone nazwy,
    nieprawdaż? Inaczej możnaby stworzyć jedną grupę pl.smietnik i wrzucać tam
    wszystko, od programowania po UFO.

  • 27. Data: 2018-11-11 21:03:08
    Od: g...@g...com

    W dniu niedziela, 11 listopada 2018 18:55:04 UTC+1 użytkownik Queequeg napisał:

    > Jakby były interesujące wątki na temat programowania, to bym się
    > wypowiadał. Nie ma. Co nie znaczy, że nie mogę się wypowiedzieć,
    > jeśli ktoś robi z grupy śmietnik.

    Jak byś "robił" interesujące wątki na temat programowania, to by były.

    > Myślę że tę uwagę powinieneś w pierwszej kolejności skierować do siebie.

    Jakieś konkrety?

    > A ja mam. Bo właśnie takie osobniki jak fir (troll, a do tego wyjątkowy
    > kretyn) i szyk (człowiek zwyczajnie psychicznie chory) są jednym z
    > powodów, dla którego ludziom nie chce się tu dyskutować na temat.

    Mnie się nie chce czytać postów, których jedyną funkcją jest
    wyrażenie braku szacunku dla współdyskutantów.

> [...]
    > nieprawdaż? Inaczej możnaby stworzyć jedną grupę pl.smietnik i wrzucać tam

    Podział na grupy nie służy temu, żeby ludziom nie wolno było dyskutować
    na dowolne tematy, tylko temu, żeby łączyć ze sobą ludzi o wspólnych
    zainteresowaniach.

    Czy się mylę?

  • 28. Data: 2018-11-11 22:25:32
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 11 listopada 2018 18:55:04 UTC+1 użytkownik Queequeg napisał:

    > szyk (człowiek zwyczajnie psychicznie chory)

    Ja nie jestem psychicznie chory (zwyczajnie ani niezwyczajnie) ale tacy jak ty są
    ćwierć inteligentami przy mnie. I tylko dla wygody mnie skreślają przypisując chorobę
    psychiczną.

    Z resztą Ty g* wiesz o chorobach psychicznych. Tu może naświetlę nie co temat: takie
    choroby we wszechświecie nie istnieją. Tam występuje jedynie depresja która nie jest
    chorobą psychiczną tylko chorobą moralną (wynika z braku pracy i spadku poziomu
    energii moralnej poniżej granicznego poziomu).
    Na Ziemi choroby psychiczne są potrzebne Ufo i spec. służbom do utrzymania władzy.
    Przygłupy w rodzaju lekarzy, kleru i dziennikarzy przyklepują i utrwalają ten ład.

    Ale to co napisałem w powyższym akapicie jest dla Ciebie (wychowanku skorumpowanych i
    przygłupich nauczycieli, księży, lekarzy, prawników i dziennikarzy z Tv i Radia) nie
    do pojęcia - prawda?!?

  • 29. Data: 2018-11-12 19:32:01
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    g...@g...com wrote:

    > Jak byś "robił" interesujące wątki na temat programowania, to by były.

    Jeśli będę miał temat, którym będę chciał się podzielić lub pytanie, na
    które nie znajdę odpowiedzi w Google, to założę. Nie mam.

    > Jakieś konkrety?

    Twój post (ten, na który odpowiadałem).

    > Mnie się nie chce czytać postów, których jedyną funkcją jest
    > wyrażenie braku szacunku dla współdyskutantów.

    Fir, jak rozumiem, jest Twoim zdaniem pełen szacunku dla współdyskutantów?

    Z chamem niestety nie można kulturalnie. Wielu próbowało.

    > Podział na grupy nie służy temu, żeby ludziom nie wolno było dyskutować
    > na dowolne tematy, tylko temu, żeby łączyć ze sobą ludzi o wspólnych
    > zainteresowaniach.
    >
    > Czy się mylę?

    Mówi Ci coś określenie "NTG"? Jak myślisz, czemu służy?

  • 30. Data: 2018-11-12 19:40:37
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 11 listopada 2018 22:25:33 UTC+1 użytkownik s...@g...com
    napisał:
> [...]

    i przygłupich nauczycieli, księży, lekarzy, prawników i dziennikarzy z Tv i Radia)

    Tak myślałem i widzę, że mam rację...