  • 1. Data: 2009-05-26 08:30:04
    Temat: Operatorzy i punkty wymiany ruchu - Wrocław i okolice
    Od: GregZorbaEmmanuelYork <f...@a...cy_ROT13>

    Dane na temat operatorów we Wrocławiu, oraz punkty styków, gdzie takie
    rzeczy można znaleźć? (poza WASK)

    TP S.A.
    Dialog
    WASK

    jacy inni występują ?

    Andrzej

  • 2. Data: 2009-05-26 09:49:33
    Od: "Michal W." <m...@n...gazeta.pl>

    GregZorbaEmmanuelYork wrote:

    > Dane na temat operatorów we Wrocławiu, oraz punkty styków, gdzie takie
    > rzeczy można znaleźć? (poza WASK)
    >
    > TP S.A.
    > Dialog
    > WASK

    Zapraszam na Joannitow, ew na EC Łowiecka,
    proponuje tranzyt do PL-IXa oraz ew peering.
    W tej chwili jest tam TVK, Telsat Kowalski, Dialog, Crowley, LANET, i
    inni.

    moje gg 3269939 ;)

    Michal W.

  • 3. Data: 2009-05-26 10:35:00
    Od: "D.W." <w...@k...pl>

    GregZorbaEmmanuelYork pisze:
    > Dane na temat operatorów we Wrocławiu, oraz punkty styków, gdzie takie
    > rzeczy można znaleźć? (poza WASK)

    przy okazji podłącze się do pytania, ale w Opolu? znajdzie się jakiś
    taki punkt?

    --
    D.W.

  • 4. Data: 2009-05-26 19:11:03
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > TP S.A.
    > Dialog
    > WASK
    >
    > jacy inni występują ?

    nie ma innych operatorow ;)

    Icek

  • 5. Data: 2009-05-26 19:12:57
    Od: Lukasz Olesiejuk <m...@N...net>

    Dnia Tue, 26 May 2009 11:49:33 +0200, Michal W. napisał(a):

> [...]
    > proponuje tranzyt do PL-IXa oraz ew peering.
    > W tej chwili jest tam TVK, Telsat Kowalski, Dialog, Crowley, LANET, i

    W plix TPsa? :)
    Dialog jest, WASK - o ile rozumiem pionier - nie ma (chyba).

  • 6. Data: 2009-05-27 06:51:20
    Od: GregZorbaEmmanuelYork <f...@a...cy_ROT13>

    > W plix TPsa? :)
    > Dialog jest, WASK - o ile rozumiem pionier - nie ma (chyba).

    mi bardziej chodzi o łącze,

    mogę dostać z ? TP
    Dialog
    WASK
    ATMAN

    interesują mnie tylko porty i ich przepustowości

    Andrzej

  • 7. Data: 2009-05-28 19:01:53
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > mi bardziej chodzi o łącze,

    > interesują mnie tylko porty i ich przepustowości

    ale bez jak. Port 100Mb/s to wyciagasz prawie 100Mb/s, na porcie gigabitowym
    dasz rade przeslac i gigabit (pod paroma warunkami).

    Wiec jakie porty Cie interesuja ?

    Icek