  • 11. Data: 2009-01-18 07:55:34
    Temat: Re: Opis Symbiana dla komórki
    Od: "owp" <o...@g...pl>

    www.symbianos.pl (głównie forum)
    www.ipmart-forum.pl oraz www.ipmart-forum.com

  • 12. Data: 2009-01-18 18:40:30
    Od: "123" <z...@z...com>

    > www.symbianos.pl (głównie forum)
    > www.ipmart-forum.pl oraz www.ipmart-forum.com

    Bardzo dziękuję. Te linki bardzo mi się przydadzą,
    ale dopiero wtedy gdy poznam już podstawy.
    Zatem nadal szukam jakiegoś opisu lub nawet
    tutoriala/kursu/podręcznika do Symbiana, który
    tłumaczyłby wszystko od początku.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2009-01-18 21:14:18
    Od: "owp" <o...@g...pl>

> [...]
    > ale dopiero wtedy gdy poznam już podstawy.
    > Zatem nadal szukam jakiegoś opisu lub nawet
    > tutoriala/kursu/podręcznika do Symbiana, który

    http://www.symbianos.pl/Artyku%B3y/FAQ_S60/
    Symbian nie jest jakiś skomplikowany w obsłudze, nie wiem co można jeszcze
    napisać, poza tym faq...