  • 81. Data: 2010-08-21 18:37:56
    Temat: Re: Oplaty za autostrady - mapka
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 21 Aug 2010 17:32:09 +0100, Waldek Godel wrote:

    >prosty i ujednolicony system nie dawałby:
    >a. władzy urzędnikom
    >b. okazji do zarobienia na lewo.
    >c. wianuszka bogatych firm dookoła całego biznesu, w których można znaleźć
    >ciepłą posadkę po zakończeniu kadencji/kariery na stołku
    >I dlatego nie ma szans na takie coś

    Mylisz sie - poniewaz problem jest szerszy to juz sie za to Unia
    wziela i moze szczesliwie za 10 lat moze dozyjemy jednego systemu.

    A urzednicy - wiadomo, dla nich sie papier liczy, co oni wiedza o
    sposobach elektronicznych. Zreszta czy moga i czy powinni moc narzucac
    jaki system ma stosowac prywatny przedsiebiorca na swojej prywatnej
    autostradzie ?

    J.

  • 82. Data: 2010-08-21 18:51:52
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 21 Aug 2010 18:37:56 +0200, J.F. napisał(a):

> [...]
    > sposobach elektronicznych. Zreszta czy moga i czy powinni moc narzucac
    > jaki system ma stosowac prywatny przedsiebiorca na swojej prywatnej

    Na prywatnej oczywiście nie - jak kiedykolwiek takie powstaną.
    Na państwowej autostradzie która jest w czasowym zarządzaniu przez prywatną
    firmę (w zamian za jej wybudowanie) - jak najbardziej tak.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 83. Data: 2010-08-23 16:23:00
    Od: Lew2 <w...@h...com>

    On 17 Sie, 09:12, "topek " <t...@g...pl> wrote:
    > Wlasnie na gazeta.pl przeczytalem
    artykul:http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,8259622,
    Autostrady_dla_bogatych__...

    > a w nim mapka:http://bi.gazeta.pl/im/6/8259/m8259786.jpg
    >
    > Moze mi ktos powiedziec dlaczego odcinek Wroclaw-Krzyzowa ma byc platny skoro
    > ta droga nei jest autostrada?
    > Nie ma pasa awaryjnego, siatek chroniacych kierowcow przed wtargnieciem zwierzyny?
    >
    > A w czechach winietka na rok kosztuje 190 zl
    > czyli tyle ile za przejazd jednorazowy:
    > Warszawa-Swiecko-Warszawa
    >
    > "ten kraj powiadam jest chory,
    > wladaja nim potwory"
    > :-(
    >
    > topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
    >
    > --

    http://www.krakow.gddkia.gov.pl/media-o-nas/sierpien
    /945-przejazd-autostrada-do-tarnowa-154-zl

  • 84. Data: 2010-08-24 10:04:52
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    Sebastian Kaliszewski pisze:
    > Wypisujesz tu że nie jesteś Polakiem, że ten kraj to dno, piszesz Polska
    > z małej litery itd...
    >
    > Pytanie:
    >
    > Po kiego ch... tu jeszcze siedzisz? Masochizm? Czy może po prostu nasze
    > *polskie* pieprzenie dla samego pieprzenia ;) ?

    Wytykam błędy, i staram się kreować rzeczywistość w koło siebie by żyło
    się lepiej. Najłatwiej jest wyjechać ale po co? To za proste rozwiązanie
    jest. Zawsze będę miał negatywne opinie na temat polaków bo żaden z
    nich (poza małymi wyjątkami) nie okazał się godny aby mówić o nim
    lepiej. Non stop zawodzę się na jakości wykonywanych usług, na tym co
    widzę na drodze. Jak mam w takiej sytuacji mówić inaczej? Wczoraj jakiś
    baran leciał sporo za szybko przez teren zabudowany i potrącił kota.
    Myślisz, że się zatrzymał? Nie bo głupi polaczek widzi czubek własnego nosa.
    Zwierzaka nie dało się już uratować.

    --
    krzysiek82

  • 85. Data: 2010-08-25 23:06:03
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 18 Aug 2010 00:11:04 +0200, J.F. napisał(a):

    > Za pozno - w niemczech juz sa kamery rozpoznajace numery rejestracyjne
    > przy drodze, komorki sie sledza nieustannie, teraz tylko wejda dwie

    W Niemczech? We Wrocławiu taka masz!

    --
    ___________ (R)

  • 86. Data: 2010-08-25 23:09:18
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 18 Aug 2010 14:30:53 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Też racja, nie wiem czemu ale zafiksowałem się na rocznych.

    Bo jak znam życie, to najkrótsza by była na miesiąc.

    --

  • 87. Data: 2010-08-25 23:41:41
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 25 Aug 2010 23:06:03 +0200, Adam Płaszczyca wrote:

    >W Niemczech? We Wrocławiu taka masz!

    Jedna. A w Niemczech chyba z tysiac. I juz obywatel jest sledzony caly
    czas .. tzn poki jedzie autostrada.

    J.