  • 1. Data: 2010-08-17 13:27:25
    Temat: Seat Ibiza czy VW Polo
    Od: Depees <t...@s...pl>

    Witam,
    zastanawiam się nad zakupem Seata Ibizy 2010 z silnikiem 105KM lub nad
    VW Polo 2010 z silnikiem 90KM. Czytałem, że nowa Ibiza bardzo kiepsko
    trzyma się na mokrej nawierzchni, czy to prawda? Czy posiada ktoś nowy
    model Ibizy i mógłby potwierdzić? Jeżeli chodzi o nowe Polo to podobno
    jest niewiele gorszy od golfa - czy warto kupić taką polówkę czy lepiej
    może np Golfa V? Co sądzicie o tych autach? Warto któryś z nich kupić?

    Dzięki za odpowiedź.
    Pozdrawiam,
    Depees

  • 2. Data: 2010-08-17 17:51:20
    Temat: Re: Seat Ibiza czy VW Polo
    Od: Meehoo <m...@T...pl>

    Dnia Tue, 17 Aug 2010 13:27:25 +0200, Depees napisał(a):

    > Czytałem, że nowa Ibiza bardzo kiepsko
    > trzyma się na mokrej nawierzchni, czy to prawda?

    A to zależy od samochodu czy od opon?

    Meehoo

  • 3. Data: 2010-08-17 18:05:43
    Od: "kurdybanek" <k...@n...plt>

    Nowe Polo jest fantastyczne. Zdecydowanie przerasta konkurencję jeśli chodzi
    o wykonanie, prowadzenie, wyciszenie i technologię np. (TSI, DSG). Fakt, że
    tanie nie jest. Polecam jazdę z silinikiem 1.2 TSI. Zdaje się, że z nim
    akurat Ibiza jest nawet droższa od Polo.

  • 4. Data: 2010-08-17 18:22:08
    Od: qba <l...@o...pldupa>

    W dniu 2010-08-17 18:05, kurdybanek pisze:
    > Nowe Polo jest fantastyczne. Zdecydowanie przerasta konkurencj? je?li chodzi
    > o wykonanie, prowadzenie, wyciszenie i technologi?

    stop

    polo = ibiza, dokładnie ta sama technologia w innym opakowaniu

  • 5. Data: 2010-08-17 18:46:10
    Od: "kurdybanek" <k...@n...plt>

    > stop
    >
    > polo = ibiza, dokładnie ta sama technologia w innym opakowaniu

    Mialem na mysli konkurencje spoza grupy VW. Co do Ibizy, na pewno gorsze
    wykonanie wnętrza i prawdopodobnie wyciszenie.

  • 6. Data: 2010-08-17 19:03:13
    Od: qba <l...@o...pldupa>

    W dniu 2010-08-17 18:46, kurdybanek pisze:

    > Mialem na mysli konkurencje spoza grupy VW. Co do Ibizy, na pewno gorsze
    > wykonanie wn?trza i prawdopodobnie wyciszenie.

    mam doświadczenie z polo i z cordobą, muszę powiedzieć, że jakichś
    porażających dysproporcji nie ma, może minimalnie w kwestii materiałów
    we wnętrzu wygrywa vw, chociaż w bogatszych wersjach seata są miękkie
    deski. Co do obecnej generacji ibizy moim zdaniem brak materiału na
    podłokietnikach w drzwiach jest nie do przełknięcia.

  • 7. Data: 2010-08-18 08:39:10
    Od: Depees <t...@s...pl>

    On 2010-08-17 17:51:20 +0200, Meehoo said:

    > A to zależy od samochodu czy od opon?

    Nie znam się na samochodach, ale chyba od twardości zawieszenia i
    szerokości opon. A z tego co się zorientowałem to nowa Ibiza ma ponoć
    twarde zawieszenie i szerokie opony w standardzie.

    Nie wiem natomiast jak jest z zawieszeniem w nowym polo..