  • 1. Data: 2019-09-07 15:22:31
    Temat: Orange Flex - jakie wady?
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    Zamierzam skorzystac z oferty ORange Flex w wersji za 25PLN/m-c czyli z
    15 GB. Do tego nielimitowane SMSy, rozmowy i MMS (dla mnie istotne).
    O zaletach sie naczytalem, bo je latwo znalezc. Ale moze ktos znalazl
    nieoczywiste wady?
    Jak dla mnie to wada jest koniecznosc wykupu pakietu na rozmowy czy
    wiadomosci za granice i podobnie w roamingu poza UE. Czyli nie mozna
    zaplacic za jednego SMS z zagranicy, trzeba kupic pakiet co najmniej 10.
    Zaleta tego jest, ze nie mozna omylkowo stracic kzawartosci portfela bo
    bedac przy granicy UE telefon sie zaatachowal do sieci poza UE.
    Druga wada to, ze nie ma normalnego serwisu WWW tylko trzeba apliakcje
    instalowac i w niej wszystko robic...
    Nic innego z wad sam nie moge znalzc.

    Przeniesc numer tez do tej oferty mozna tylko przez kuriera a nie w
    salonie wiec zastanaiwam sie czy nie lepiej isc do salonu Orange,
    przeniesc sie do oferty Orange Free na Karte a gdy numer bedzie juz
    aktywny w Orange zmigorwac od razu do Flexa?

    Pozdrawiam,
    Marcin

Wzory dokumentów

Wyszukaj i pobierz za darmo: