    From: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Orange POP i Go poza sieć za 29 gr
    Date: Fri, 24 Apr 2009 22:31:23 +0200

    Na karte:
    Przy doładowaniu 50 PLN (co daje ok. 16 zł na miesiąc) czas na połączenia
    wychodzące 3 miesiące i 29 gr/min do wszystkich sieci (z wyjątkiem Play i
    Polsatu w POPie)
    daje to ok. 57 min co miesiąc.
    przy 50PLN dają chyba jakieś promocyjne złotówki tylko do Orange...

    Na abonament
    Przy abonamencie 25 PLN,
    http://www.orange.pl/portal/map/map/postpaid_main?st
    amp=1240604754220
    dają zaledwie 40 min do wszystkich sieci (bez Play), a minuta wychodzi
    ponad dwukrotnie droższa.
    Czyżby chodziło im o to, aby ludzie zrywali umowy abonamentowe i
    przechodzili na przedpłacone ?
    Nawet w abonamencie 200 zł minuta wychodzi 50gr...

    innych operatorów nie analizowałem, czy jest podobnie ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    DTP 2006
    http://foto.3mam.net/album2/DTP-2006/index.php