  • 1. Data: 2012-10-01 20:15:01
    Temat: Orange - konto - SMS
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Dawno nie używałem. pamietam, że można było z kompa wysłać do 30 darmowych
    SMS-ów/mies. Nie jestem fanem SMS-ów - ostatni wysłałem kilka miesięcy temu
    ale przyszła potrzeba. Udało mi się zgadnąć gdzie wejść aby znaleźć się...
    no właśnie gdzie? chyba w zubożonej wersji MultiBoxa? Licznk SMSów tylko
    10 pokazuje. Kiedy to zmieniono?

    Szczerze mówiąc chyba nigdy MultiBoxa nie aktywowałem bo w
    https://www.orange.pl/portal/map/map/cust_migration?
    activeName=pim_settings
    pojawia mi się tabelka z
    Multi Box MultiBox Gold MultiBox Platinum
    i wszystkie opcje aktywacji są dostępne...
    To co ja mam?

    Arek

  • 2. Data: 2012-10-01 21:08:34
    Temat: Re: Orange - konto - SMS
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 01.10.2012 20:15, Arek pisze:
> [...]
    > no właśnie gdzie? chyba w zubożonej wersji MultiBoxa? Licznk SMSów tylko
    no jakiś czas temu, pół roku, może rok, kogo to obchodzi...

> [...]
    > pojawia mi się tabelka z
    > Multi Box MultiBox Gold MultiBox Platinum
    > i wszystkie opcje aktywacji są dostępne...

    coś tam masz. jak będziesz chciał coś zmienić, cokolwiek, to każe Ci się
    zdecydować co tam masz, znaczy wybrać jedną z dostępnych opcji, tym
    samym zmuszając Cię oficjalnie do zaakceptowania regulaminu. mnie się to
    przytrafiło jak tylko zażądałem zarchiwizowania wysłanego smsa.

    ToMasz

    Ps nic się nie martw, jakby co to pakiecik jakichś smsów i tyle