  • 1. Data: 2019-12-20 03:09:14
    Temat: Orange mnie nie kocha....
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Próbuję/usiłuję zlecić przeniesieniu numeru do Orange.
    Wpisuję numer (otrzymany w Rebtelu) przenoszony z Play
    i otrzymuję SMS, z którego kod wpisuję, po czym czytam:

    Wystąpił problem z połączeniem z serwisami zewnętrznymi.

    Tak jest od paru godzin... [albo gadzin -- nie pamiętam dokładnie]

    Pisząc staranniej -- zleciłem przeniesienie jednego numeru
    do Orange, ale nie zdołałem zlecić przeniesienia kolejnego
    numeru...

    Otrzymałem niezbyt ładny numer tymczasowy -- byłby całkiem ;)
    ładny, gdyby miast ostatniej 4 była 2... [jak można dać takie
    coś? -- toż 4 nie jest podobna do 5!!! ta 4 burzy cały układ!
    mając taki jeden pokraczny -- zapamiętam bez trudu, ale mając
    takich pokracznych wiele?... Rebtelowy jest zupełnie brzydki,
    natomiast ten, którego przeniesienie zleciłem, jest IMO ładny
    i dziewiczy :) w swym pochodzeniu...]

    Nic to... Muszę zmienić SIMki... Po klęsce Asusa Maxa mam
    tylko trzy SIMki naraz w swym użyciu... I matki czwarty...
    Ciągła żonglerka?...

    Wchodzę do Mile -- OK, nawet jest film zachęcający mnie do
    kupna smartfonu... [ciekawe, czy Mille sfinansowałby zakup
    smartfonu -- CA partycypuje w kosztach! Mille mógłby pójść
    w ślady CA... inne banki także... inne? wkrótce nie będzie
    innych banków w Polsce... Paribas kiedyś dawał tablety?...
    Idea chyba także...]

    Ale wchodzę do Getin -- i OCZYWIŚCIE muszę podać SMSy...
    A SIMka wyjęta... Bo zlecam przeniesienie do Orange...

    Może przenieść do Nju? Albo do A2M?...
    Dokąd jeszcze warto? Do A2M chyba nie
    warto -- nie mam smartfonu, więc nie
    skorzystam z netu...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 2. Data: 2019-12-21 10:33:50
    Temat: Re: Orange mnie nie kocha....
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5dfc2d72$0$547$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > i otrzymuję SMS, z którego kod wpisuję, po czym czytam:

    > Wystąpił problem z połączeniem z serwisami zewnętrznymi.

    SIMka przywędrowała do mnie pół godziny temu;
    zlecenie przeniesienia kolejnej daje ww. błąd.

    --