  • 11. Data: 2017-08-10 08:09:51
    Temat: Re: Orlen w Niemczech - opinia i ceny
    Od: p...@g...com

    Przed 10-cioma laty coś było na rzeczy bo golfem 4 na jednym baku mogłem zrobić trasę
    HH->ZS ale nigdy odwrotnie. Teraz opłaca się tankować np premium on 4.63 pln na
    polskim BP zamiast zwykłego on na niemieckim Shellu 1.10EUR.

  • 12. Data: 2017-08-10 08:26:15
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2017-08-10 o 08:09, p...@g...com pisze:
> [...]
    polskim BP zamiast zwykłego on na niemieckim Shellu 1.10EUR.

    Wiatry w europie zwykle są zachodnie :)
    Co do ON to ja też teraz nie zauważam różnicy - jeździ się tak samo.
    W ostatnim Motorze robili nawet jakieś testy (między innymi hamownia) -
    wyszło to samo w granicach błędu pomiarowego, nasze momentami lepsze
    jeśli dobrze pamiętam.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 13. Data: 2017-08-10 21:35:15
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 8 Aug 2017 16:55:42 +0200, Miller Artur <n...@d...com>
    wrote:

    >W Poznaniu Shell i BP bił na głowę Statoila znacząco...

    W Warszawie jednak był Statoil. Obecnie jest Circle K. A Shell jest
    właśnie jedną z tańszych sieci.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 14. Data: 2017-08-10 22:14:32
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 8 sierpnia 2017 12:41:32 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Nie lepiej ich namowic, zeby w kraju nie kupowali na zagranicznych
    > stacjach ?

    Nie lepiej. Patriotyzm gospodarczy to bezczelny przekręt marketingowy, wymyślony
    przez setki cwaniaków mających w dupie miliony swoich klientów.
    Te kraje są bogate gdzie dobry interes robią klienci a nie producenci.

  • 15. Data: 2017-08-11 00:00:04
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 10.08.2017 o 08:26, Mirek Ptak pisze:

    > Wiatry w europie zwykle są zachodnie :)

    :)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 16. Data: 2017-08-14 09:27:34
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-08-10 o 22:14, s...@g...com pisze:

    > Nie lepiej. Patriotyzm gospodarczy to bezczelny przekręt marketingowy, wymyślony
    przez setki cwaniaków mających w dupie miliony swoich klientów.
    > Te kraje są bogate gdzie dobry interes robią klienci a nie producenci.

    A klienci skąd mają kasę, jak w kraju nic się nie produkuje?
    Pewnie z bankomatu - ?

  • 17. Data: 2017-08-16 19:19:38
    Od: p...@g...com

    Coś jest na rzeczy dziś zapłaciłem 2 centy mniej niż stało na słupku i dystrybutorze.
    Płatność zwykła EC więc żadna promocja z KK nie wchodzi w grę. Napisałem do nich
    ciekawe co odpowiedzą.

  • 18. Data: 2017-08-22 19:23:36
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-08-08 o 12:30, T. pisze:
    > Witam
    > Jak wygląda opinia stacji orlenowskich pod brandem STAR w Niemczech? Jak
    > kształtują się ceny na tych stacjach?
    > Może warto namawiać rodaków jadących autem na Zachód (i z powrotem) na
    > tankowanie na polskich stacjach paliw? :-)
    > T.

    Dzisiejszy komunikat Orlenu:

    Stacje paliw Grupy ORLEN pod marką star zwyciężyły w badaniu satysfakcji
    klientów ,,Fanfocus" 2017, zrealizowanym przez firmę konsultingową Forum!
    GmbH w Moguncji. Klienci docenili zarówno politykę cenową, jak i
    pozostałe udogodnienia oferowane na stacjach.

    Podstawowym kryterium realizowanych badań jest jakość relacji pomiędzy
    klientem, a określoną firmą. Na potrzeby studium, klienci, którzy
    uczestniczą w badaniach kwalifikowani są do różnych grup zwolenników na
    podstawie ich satysfakcji oraz emocjonalnego przywiązania do marki. W
    tym kontekście sieć stacji paliw star została liderem, plasując się
    przed najbardziej popularnymi na rynku niemieckim markami, jak m.in.
    Grupa Raiffeisen, OMV, Shell, czy Aral.

    - Wyniki badania to duży sukces segmentu detalicznego PKN ORLEN - nasza
    niemiecka marka wygrywa z wielkimi koncernami. To przede wszystkim
    zasługa konsekwentnej realizacji ambitnych celów segmentu zakładających
    adekwatnie do rynku i marki uatrakcyjnianie oferty cenowej, wysoką
    jakość i stałych inwestycji w poprawę funkcjonalności i estetyki stacji
    oraz testowanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań - powiedział Członek
    Zarządu PKN ORLEN ds. Sprzedaży Zbigniew Leszczyński.

    Forum! GmbH to prywatna firma badania rynku z siedzibą w Moguncji, która
    została założona w 1996 roku w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu
    Jana Gutenberga w Moguncji. Forum! specjalizuje się w analizie i
    optymalizacji relacji z klientami i pracownikami. Zespół doradza
    krajowym i międzynarodowym firmom, pomagając im zrozumieć relacje z
    klientami i pracownikami oraz skutecznie je poprawiać.