  • 1. Data: 2017-08-08 12:30:59
    Temat: Orlen w Niemczech - opinia i ceny
    Od: "T." <k...@i...pl>

    Witam
    Jak wygląda opinia stacji orlenowskich pod brandem STAR w Niemczech? Jak
    kształtują się ceny na tych stacjach?
    Może warto namawiać rodaków jadących autem na Zachód (i z powrotem) na
    tankowanie na polskich stacjach paliw? :-)
    T.

  • 2. Data: 2017-08-08 12:41:15
    Temat: Re: Orlen w Niemczech - opinia i ceny
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >Może warto namawiać rodaków jadących autem na Zachód (i z powrotem)
    >na tankowanie na polskich stacjach paliw? :-)

    Nie lepiej ich namowic, zeby w kraju nie kupowali na zagranicznych
    stacjach ?
    Choc im wieksza konkurencja tym lepiej :-)

    No i jeszcze mi sie marzy zorganizowana grupa, wybieramy najdrozsza
    siec miesiaca i oglaszamy bojkot :-)

    J.

  • 3. Data: 2017-08-08 14:03:12
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-08-08 o 12:41, J.F. pisze:
> [...]
    > Choc im wieksza konkurencja tym lepiej :-)
    >
    > No i jeszcze mi sie marzy zorganizowana grupa, wybieramy najdrozsza siec

    Jeszcze do niedawna to chyba najdroższy była Statoil. Był... :-)
    T.

  • 4. Data: 2017-08-08 16:22:18
    Od: p...@g...com

    Star jest w Hamburgu na poziomie np Jet-a czyli tanio ale bez żadnych akcji
    rabatowych itp kiedyś dzwoniłem do ich przedstawiciela na Niemcy bo nie podawali cen
    online w odróżnieniu od konkurencji i po jakimś czasie się ogarneli. Paliwo (diesel)
    bez zarzutu w porównaniu np do Shella który przy jeździe miejskiej potrafi wywołać
    kontrolkę katalizatora. Obsługa niestety niemiecka czyli tępe dzidy czyli stoi jakiś
    wieśniak przy dystrybutorze i wpierdala bigmaca a te buce zamiast go pogonić bo
    kolejka się robi to gapią się baranim wzrokiem :-) albo dostęp do
    powietrza/odkurzacza zablokowany przez auta z pobliskiej wypożyczalni, babsztyl widzi
    z okna co się dzieje ale dupy nie ruszy. Nie jeżdżę już tam, najlepszy jest Jet,
    turecki ogarnia wszystko i jest niemiecki porządek :-)

  • 5. Data: 2017-08-08 16:55:42
    Od: Miller Artur <n...@d...com>

    W dniu 2017-08-08 o 14:03, T. pisze:
    pl...

    > Jeszcze do niedawna to chyba najdroższy była Statoil. Był... :-)
    > T.

    W Poznaniu Shell i BP bił na głowę Statoila znacząco...

    a.

  • 6. Data: 2017-08-08 20:20:53
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2017-08-08 12:30:59 niejaki T. napisał:
    > Jak wygląda opinia stacji orlenowskich pod brandem STAR w Niemczech? Jak
    > kształtują się ceny na tych stacjach?

    jedne z tańszych paliw - co do jakości - jakwszystkie w niemczech - bardzo
    dobre

    na mniejszych stacjach nie ma gazu

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 7. Data: 2017-08-08 20:24:30
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2017 o 20:20 p0li <p...@t...net> pisze:

    > jedne z tańszych paliw - co do jakości - jakwszystkie w niemczech -
    > bardzo
    > dobre

    Czujesz jakąś różnicę w stosunku do paliw z Polski?

    TG

  • 8. Data: 2017-08-08 20:25:41
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2017-08-08 16:22:18 niejaki p...@g...com napisał:
    > Star jest w Hamburgu na poziomie np Jet-a czyli tanio ale bez żadnych akcji
    rabatowych itp

    to spraedż czy na ma zniżek jak płacisz kartą visa

    u mnie było coś takiego i jak zapłacilem visa to przy kasie cena była jak
    na dystrybutorze ale z samej karty zdjęło 3% mniej
    teraz jeżdzę na shela bo mają najtańczy gaz w miescie a z kartą ADAC
    jeszcze 1ct na litrze mniej

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 9. Data: 2017-08-09 19:30:11
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2017-08-08 20:24:30 niejaki Tomasz Gorbaczuk napisał:
    > Czujesz jakąś różnicę w stosunku do paliw z Polski?
    >
    > TG

    oczywiście

    do tego stopnia że jadąc do polski wole zatankować przed granicą

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 10. Data: 2017-08-09 22:10:32
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2017 o 19:30 p0li <p...@t...net> pisze:

    > oczywiście
    >
    > do tego stopnia że jadąc do polski wole zatankować przed granicą

    Ja nigdy żadnej różnicy na spalaniu czy pracy silnika nie miałem. O
    spalaniu u mnie bardziej decyduje wiatr czy też rodzaj nawierzchni. Jeżdżę
    tylko na ON.

    TG