  • 1. Data: 2013-12-11 07:12:27
    Temat: Osły nie tylko na letnich oponach
    Od: c...@g...com

    Nie wystarczy mieć 4X4 plus komplet zimowych opon.
    Od czasu popada śnieg
    i...
    12 minut na youtubie
    kamera z drogi szybkiego ruchu
    kilka dni temu
    http://www.youtube.com/watch?v=XHC27viPYtA

  • 2. Data: 2013-12-11 07:51:46
    Temat: Re: Osły nie tylko na letnich oponach
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-12-11 07:12, c...@g...com pisze:
    > Nie wystarczy mieć 4X4 plus komplet zimowych opon.
> [...]

    Zadziwiające jest to, że ci ludzie nie mają za grosz instynktu
    samozachowawczego. Zatrzymują się na autostradzie, wychodzą z samochodów
    i spacerują po drodze z rękami w kieszeniach. Czekają na śmierć? Ile
    trzeba mieć rozumu, żeby w pierwszej kolejności uciekać w krzaki?

    --
    MN

  • 3. Data: 2013-12-11 09:13:02
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2013-12-11 07:51, Marcin N pisze:

> [...]
    > i spacerują po drodze z rękami w kieszeniach. Czekają na śmierć? Ile
    > trzeba mieć rozumu, żeby w pierwszej kolejności uciekać w krzaki?

    Spotkalem sie kiedys ale nie pamietam gdzie z informacja, ze sredni czas
    przezycia na autostradzie poza samochodem to 20 minut ;P

    --
    jarek

  • 4. Data: 2013-12-11 09:32:10
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-12-11 09:13, Jarek Pudelko pisze:

    > Spotkalem sie kiedys ale nie pamietam gdzie z informacja, ze sredni czas
    > przezycia na autostradzie poza samochodem to 20 minut ;P

    Tyle zajmuje wydostanie się z pasa drogowego autostrady? Długo coś...

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 5. Data: 2013-12-11 09:47:53
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2013-12-11 07:12, c...@g...com pisze:
    > Nie wystarczy mieć 4X4 plus komplet zimowych opon.
> [...]

    Warte obejrzenia. Daje do myślenia - zresztą z tego powodu powinno się
    wyświetlać tego typu filmy kursantom, podczas kursów p.j.
    Co ciekawe - spostrzegliście, że spośród X samochodów wjeżdżających
    sobie w kufry lub do rowu, nie było żadnej ciężarówki? Czy chodzi tu o
    umiejętności prowadzenia, mniejszą prędkość, czy po prostu o umiejętność
    przewidywania?
    pwz

  • 6. Data: 2013-12-11 09:53:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Chicagowo,

    Wednesday, December 11, 2013, 7:12:27 AM, you wrote:

    > Nie wystarczy mieć 4X4 plus komplet zimowych opon.
> [...]

    Skąd założenie, że oni mieli zimowe opony?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2013-12-11 09:56:08
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-12-11 09:47, pwz pisze:

    > Warte obejrzenia. Daje do myślenia - zresztą z tego powodu powinno się
    > wyświetlać tego typu filmy kursantom, podczas kursów p.j.

    Kursy są od tego, żeby kursant zdał egzamin. (Na szczęście działają fora
    i rankingi). Od uczenia jeżdżenia jest tatuś/wujek, kolega i także
    własny rozum i wyobraźnia. Dopiero tutaj jest miejsce dla tych filmików.
    Gdy już miałem 3. własny samochód (zeszło mi na to kilkanaście lat), to
    z uwagą słuchałem uwag i wskazówek moich starszych kolegów, którzy
    rocznie robili pod 100kkm i ciągle żyli. :)

    Chętnie dostałbym na tacy linka do strony jakiegoś
    nauczyciela/instruktora, który takie filmy wybiera i omawia.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 8. Data: 2013-12-11 23:22:59
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    > sobie w kufry lub do rowu, nie było żadnej ciężarówki? Czy chodzi tu o
    > umiejętności prowadzenia, mniejszą prędkość, czy po prostu o

    Pewnie widoczność zdecydowanie dużo dalej z racji wysokości siedzenia.
    Gdyby było wyjście z zakrętu z lasem po wewnętrznej było by dopiero
    zamiatanie aut z pasów przez kontenery.

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2013-12-12 08:25:36
    Od: "semi" <s...@b...com.pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    >że spośród X samochodów wjeżdżających sobie w kufry lub do rowu, nie było
    >żadnej ciężarówki? >

    Może CB radia w ciężarowych ?

  • 10. Data: 2013-12-12 14:39:08
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    pwz wrote:

    > Co ciekawe - spostrzegliście, że spośród X samochodów wjeżdżających
    > sobie w kufry lub do rowu, nie było żadnej ciężarówki?

    Bo nadjechało ich raptem cztery sztuki?
    Podczas gdy tych "normalnych" przewinęło się
    przez kadr prawie sto?