  • 1. Data: 2013-12-10 20:46:29
    Temat: AWD w Qashqaiu
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czolem,

    Czy AWD w kaszkajach to jest jakies wlasne rozwiazanie Nissana, czy typowe?

    Czy sa to takie same napedy, jak w Renault z AWD?

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 2. Data: 2013-12-14 01:24:34
    Temat: Re: AWD w Qashqaiu
    Od: k...@o...pl

    W dniu wtorek, 10 grudnia 2013 20:46:29 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:

    > Czy AWD w kaszkajach to jest jakies wlasne rozwiazanie Nissana, czy typowe?

    To zależy czy "Made by Hitachi" łapie się na "typowe" (;

    http://datsun1200.com/modules/mediawiki/index.php?ti
    tle=R145

    - oprócz wymienionych tam modeli występuje także w dusterze, z elektromagnetycznym
    sprzęgłem wielopłytkowym takim jak w x-trailu, murano, koleosie i kangoo I.

  • 3. Data: 2013-12-14 01:28:07
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 13 Dec 2013 16:24:34 -0800 (PST), k...@o...pl napisał(a):

    > kangoo I

    Ano wlasnie. W jednej znajomej firmie technicy dojezdzaja tym Kangoo do
    napraw itp. Zadnego ciezkiego terenu, zadnych duzych ladunkow. A, za
    przeproszenie, kurwia strasznie na awaryjnosc i cene czesci...

    A narzekan na Dustery jakos w sieci nie slychac.

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 4. Data: 2013-12-14 03:13:30
    Od: k...@o...pl

    W dniu sobota, 14 grudnia 2013 01:28:07 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:

    > kurwia strasznie na awaryjnosc i cene czesci...

    Nie znam osobiście żadnego kangura4x4, więc co najwyżej mogę possać palucha, że
    pewnie w tym egzemplarzu już dawno temu temu wymieniono większość fabrycznych części
    na jakieś tanie zamienniki...

    > A narzekan na Dustery jakos w sieci nie slychac.

    Poza siecią też nie słychać.