  • 1. Data: 2012-10-17 20:47:27
    Temat: Ostrzeżenie przed bydłem - Warszawa, Towarowa 33
    Od: 4...@g...de

    Chciałem Was przestrzec przed bydłem - i chyba też oszustami - sprzedającymi używane
    samochody w Warszawie, przy Towarowej 33. Znalazłem ogłoszenie o sprzedaży Thesis, w
    którym m.in. było napisane:

    "BEZWYPADKOWY - ORYGINALNY LAKIER -NIE BYŁ MALOWANY ZADEN ELEMENT KAROSERII
    UDOKUMENTOWANY PRZEBIEG"

    Pojechałem, zobaczyłem, więcej moja noga tam nie postanie. Już na pierwszy rzut oka z
    Thesis było coś nie tak - pokrywa bagażnika mocno odstawała z jednej strony.
    Naszukałem się "biura" firmy - okazało się nim coś, co wziąłem za komórkę, do której
    ktoś wrzucił trochę złomu ;) Przywitałem się grzecznie, powiedziałem, że to ja
    dzwoniłem w sprawie Thesis i że zapewniano mnie, że nie jest bita, a przecież na
    pierwszy rzut oka widać, że musiała być uderzona. Na to pan: "noooo, może i tak, ale
    miała najwyżej jakąś stłuczkę..." Spytałem więc dlaczego piszą nieprawdę. Po krótkiej
    wymianie zdań usłyszałem:
    "Proszę stąd wyjść, nie mam dla pana czasu; nie stać pana na dropsy, a pyta się pan o
    luksusowy samochód!"

    Chodzi o tę aukcję: http://allegro.pl/show_item.php?item=2718039593. Sprzedający
    energizer001 - nowe konto, zero komentarzy. Być może kolejne, ze względu na złe
    komentarze.

  • 2. Data: 2012-10-17 21:11:38
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    >Chodzi o tę aukcję: http://allegro.pl/show_item.php?item=2718039593. Sprzedający
    >energizer001 - nowe konto, zero >komentarzy. Być może kolejne, ze względu na złe
    >komentarze.

    Czlowieku 90% aut z drugiej reki jest walonych. Tam od razu na pierwszym zdjeciu
    widac, ze klapa bagaznika jest zle spasowana :)

    sz.

  • 3. Data: 2012-10-17 21:17:32
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-10-17 21:11, szufla pisze:

    > Czlowieku 90% aut z drugiej reki jest walonych.

    Z autohandli - tak.

    > Tam od razu na pierwszym
    > zdjeciu widac, ze klapa bagaznika jest zle spasowana :)

    A możesz opisać, gdzie to widzisz?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 4. Data: 2012-10-17 21:22:50
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-10-17 20:47, 4...@g...de pisze:
    > Chciałem Was przestrzec przed bydłem - i chyba też oszustami -
    > sprzedającymi używane samochody w Warszawie, przy Towarowej 33.

    LOL - Towarowa 33 to ma od lat dobrą markę :)

  • 5. Data: 2012-10-17 21:23:49
    Od: liquidmolly <b...@a...invalid>

    On Wed, 17 Oct 2012 21:17:32 +0200, LEPEK wrote:

    > A możesz opisać, gdzie to widzisz?

    Na zdjeciu -- po prawej mniejsza szpara niz po lewej a na dodatek czujnik
    cofania po prawej jakis wgnieciony.
    Na drugim i trzecim zdjeciu popatrz na drzwi -- jedne odstają, drugie
    wchodzą za głęboko

  • 6. Data: 2012-10-17 21:37:01
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    Przecież napisał:

> [...]

    ;>

    --
    Bydlę

  • 7. Data: 2012-10-17 21:53:45
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    4...@g...de wrote:

    [...]

    Odkryles Ameryke - w komisach maja badziew i oszukuja. Gratulacje.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 8. Data: 2012-10-18 00:06:22
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Na zdjeciu -- po prawej mniejsza szpara niz po lewej a na dodatek czujnik
    > cofania po prawej jakis wgnieciony.

    Tak jest. Czyli byla zdejmowana, a jak byla zdejmowana tzn, ze prawdopodobnie
    malowana, wiec czujnik do reki.
    Ciekawe jak dalej wygladaja zgrzewy na błotnikach :)?

    sz.

  • 9. Data: 2012-10-18 07:17:41
    Od: megrims <m...@i...pl>

> [...]
    energizer001 - nowe konto, zero komentarzy. Być może kolejne, ze względu na złe

    Ale paskudne auto.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....