  • 1. Data: 2012-10-18 00:02:57
    Temat: 2.0 HDI szarpie w zakresie 1500-1800 obrotów
    Od: "Marek" <n...@e...spammer_stop>

    Witam,

    czy udało się komuś z Was doświadczyć a co ważniejsze zwalczyć problem
    szarpania w Berlingo 2.0 HDI ? Mam identyczny problem jak ktos opisal tutaj:
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2318405.html#1
    1412707

    Pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2012-10-18 00:15:05
    Temat: Re: 2.0 HDI szarpie w zakresie 1500-1800 obrotów
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marek,

    Thursday, October 18, 2012, 12:02:57 AM, you wrote:

> [...]
    > szarpania w Berlingo 2.0 HDI ? Mam identyczny problem jak ktos opisal tutaj:

    Zwalczenie problemu polega na uzywania niższych biegów do
    przyśpieszania z małych prędkości.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2012-10-18 00:18:50
    Od: tÎż

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Zwalczenie problemu polega na uzywania niższych biegów do przyśpieszania
    > z małych prędkości.

    Znowu zaczyna się trollowanie. Uwaga! Nie karmić!

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 4. Data: 2012-10-18 00:20:04
    Od: "Marek" <n...@e...spammer_stop>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> napisał

    > Zwalczenie problemu polega na uzywania niższych biegów do
    > przyśpieszania z małych prędkości.

    To nie jest kwestia zbyt niskich obrotów. W zakresie 1000-1500 jest OK,
    felerny zakres to 1500-1800 obrotów. Zresztą jest to opisane w linku.

    Pozdrawiam
    Marek

  • 5. Data: 2012-10-18 00:29:47
    Od: liquidmolly <b...@a...invalid>

    On Thu, 18 Oct 2012 00:20:04 +0200, Marek wrote:

    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> napisał

    > To nie jest kwestia zbyt niskich obrotów. W zakresie 1000-1500 jest OK,
    > felerny zakres to 1500-1800 obrotów. Zresztą jest to opisane w linku.

    "Witam wszystkich>.Mam Berlingo z 2003r 2.0hdi 90ps i mam z nim problem,jak
    jadę na 4biegu 50km/h i chcę przyspieszyć to zaczyna mi szarpać, a jeżeli
    nie dotykam gazu prawie wcale to nie szarpie i jak mu wcisnę gaz do dechy to
    też nie szarpie ,normalnie sie rozpędza. tak też jest na 5 biegu jak go
    rozpędzam od 70 do 90km/. Na tych biegach z ta prędkością na obrotomierzu
    jest od 1500do1900 obotów."
    "Bo jeżeli się jedzie poniżej 1500obrotów na tych biegach to nie szarpie a
    jeśli powyżej 2000tys obrotów to też nie szarpie."

    To jest kwestia zbyt niskich obrotów.

    Owszem, da sie ruszyć z nawet z trójki bez szarpania -- tylko trza umić i
    nie martwic sie o sprzęgło ;P

  • 6. Data: 2012-10-18 00:37:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marek,

    Thursday, October 18, 2012, 12:20:04 AM, you wrote:

    > To nie jest kwestia zbyt niskich obrotów. W zakresie 1000-1500 jest OK,
    > felerny zakres to 1500-1800 obrotów. Zresztą jest to opisane w linku.

    W linku jest opisane przyspieszanie od 50 na IV i od 70 na V - to nie
    są własciwe biegi do przyśpieszania przy takich prędkościach.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2012-10-18 07:21:41
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > Znowu zaczyna się trollowanie. Uwaga! Nie karmić!

    wisz trochę ma racji...

  • 8. Data: 2012-10-18 09:58:37
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2012-10-18 07:21, Marek Dyjor pisze:

    > wisz trochę ma racji...

    W przeciwieństwie do trolla, którego cytujesz.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 9. Data: 2012-10-18 10:23:24
    Od: "Marek" <n...@e...spammer_stop>

    Jeszcze raz napiszę - to nie jest kwestia zbyt niskich obrotów - kto miał
    lub ma HDI 2.0 i ten problem będzie wiedział o co chodzi. Szarpanie
    występuje w zakresie 1500-1800 obrotów i to sa prędkosci 70-80 km/h na 5
    biegu.

    Pozdrawiam
    Marek

  • 10. Data: 2012-10-18 10:44:54
    Od: R2r <b...@a...pl>

    > W linku jest opisane przyspieszanie od 50 na IV i od 70 na V - to nie
    > są własciwe biegi do przyśpieszania przy takich prędkościach.

    Ale nie umknęło Ci czasem, że to jest Diesel?

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __