  • 1. Data: 2013-08-10 10:11:32
    Temat: Oznakowanie samochodu z fotoradarem?
    Od: "Robert" <...@...com>

    Przed chwilą pani rzecznik stołecznej straży miejskiej
    powiedziała w TVP2, że samochody z fotoradarami
    jeżdżące po Warszawie są oznakowane.
    Moje pytanie: jak są oznakowane?

    Pzdr.
    Rob

  • 2. Data: 2013-08-10 11:25:04
    Temat: Re: Oznakowanie samochodu z fotoradarem?
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Użytkownik "Robert" <...@...com> napisał w wiadomości
    > Przed chwilą pani rzecznik stołecznej straży miejskiej
    > powiedziała w TVP2, że samochody z fotoradarami
    > jeżdżące po Warszawie są oznakowane.
    > Moje pytanie: jak są oznakowane?

    Mają takie duże napisy: "Straż Miejska" :)

    Szuwaks

  • 3. Data: 2013-08-10 11:40:51
    Od: grzech <g...@g...pl>

    W dniu 2013-08-10 11:25, Szuwaks pisze:
    > Witam,
    >
    > Użytkownik "Robert" <...@...com> napisał w wiadomości
    >
    > Mają takie duże napisy: "Straż Miejska" :)

    I dwie anteny.

  • 4. Data: 2013-08-10 11:41:29
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-08-10 10:11, Robert pisze:
    > Przed chwilą pani rzecznik stołecznej straży miejskiej
    > powiedziała w TVP2, że samochody z fotoradarami
    > jeżdżące po Warszawie są oznakowane.
    > Moje pytanie: jak są oznakowane?

    IMO:
    to, co mówi rzecznik ma się tak do prawdy, jak zarabianie kasy na
    fotoradarach do bezpieczeństwa w ruchu, o którym tyle się pie....i,
    chciałem rzec pisze i mówi.
    A rzecznik ma rację - samochody są oznakowane tablicą rejestracyjną.

    http://www.mmtorun.pl/sites/igc3/files/imagecache/60
    0x360/images/wwwmmtorunpl/3310/radar_auto5.jpg
    Jacek

  • 5. Data: 2013-08-10 12:00:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail ...@...com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Przed chwilą pani rzecznik stołecznej straży miejskiej
    > powiedziała w TVP2, że samochody z fotoradarami
    > jeżdżące po Warszawie są oznakowane.
    > Moje pytanie: jak są oznakowane?

    Maja z tyłu napis Ford albo Kia...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

  • 6. Data: 2013-08-10 12:02:47
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 10.08.2013 11:41, Jacek pisze:
    > http://www.mmtorun.pl/sites/igc3/files/imagecache/60
    0x360/images/wwwmmtorunpl/3310/radar_auto5.jpg

    A od kiedy ten typ radaru można tak stosować? I to Toruń, obok mnie. To
    ja pojadę ich nagrać kamerkami.

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 7. Data: 2013-08-10 12:21:54
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 10 sie 2013 10:11, Robert pisze:
    > Przed chwilą pani rzecznik stołecznej straży miejskiej
    > powiedziała w TVP2, że samochody z fotoradarami
    > jeżdżące po Warszawie są oznakowane.
    > Moje pytanie: jak są oznakowane?

    Takim specjalnym mazakiem, co go tylko pod lampą UV widać. Jak rąbną
    opony albo lusterko, to można zidentyfikować.

    --
    .B:artek.

  • 8. Data: 2013-08-10 12:46:13
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 10 sierpnia 2013 11:41:29 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:

> [...]
    >

    > http://www.mmtorun.pl/sites/igc3/files/imagecache/60
    0x360/images/wwwmmtorunpl/3310/radar_auto5.jpg

    Maja wpływ na bezpieczeństwo. Wyobraź sobie że system punktowy jest tak skonstruowany
    - Masz tyle punktów że każde poważniejsze wykroczenie wyczerpuje limit i zabierają
    PJ. Darł byś wtedy ryja że system nieludzki. To zrobili więcej punktów. Jak ktoś na
    własne życzenie bardzo szybko dochodzi do sytuacji że jedno wykroczenie = zabranie PJ
    to jego sprawa. A co byś powiedział na system w którym nie ma mandatów a są tylko
    punkty. Ale pilnowanie kierowców na tysiąc razy wyższym poziomie. Tez byś to nazwał
    fiskalizmem?

  • 9. Data: 2013-08-10 14:28:22
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-08-10 12:46, k...@g...com pisze:

    > Maja wpływ na bezpieczeństwo. Wyobraź sobie że system punktowy jest tak
    skonstruowany
    Jeździłem po Europie zachodniej, po Skandynawii i po innych krajach i w
    żadnym kraju nie ma takiego patentu na "teren zabudowany" jak u nas.
    Wiem, wiem, u nas każdy chłop stawiał chałupę przy swoim polu, a gdzie
    indziej stawiali chałupy blisko siebie a pola mieli tam, gdzie mieli. W
    efekcie mamy "teren zabudowany" od tablicy do tablicy przez 8 km, a po
    drodze dwadzieścia chałup. U sąsiadów mamy teren zabudowany ze skupioną
    zabudową, który ciągnie się dajmy na to 1 km a potem koniec.
    Nie wiem, jak ten problem rozwiązać, ale wiem na pewno, że nie przez
    kalkowanie przepisów ani tym bardziej nie przez szaleństwo fotoradarowe.
    Jacek

  • 10. Data: 2013-08-10 14:29:58
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-08-10 12:02, anacron pisze:

    > A od kiedy ten typ radaru można tak stosować? I to Toruń, obok mnie. To
    > ja pojadę ich nagrać kamerkami.
    Zdjęciem się nie przejmuj, bo wziąłem pierwsze z brzegu (może byś stare)
    a szukałem takiego, gdzie fotoradar wstawili do przyczepy do przewozu
    koni, ale nie znalazłem.
    Jacek