  • 1. Data: 2013-08-10 15:19:11
    Temat: Brak szkoleń policji widać jak na dłoni
    Od: anacron <a...@a...pl>

    http://certare.pl/wp/radary-skandaliczny-brak-szkole
    n-policji/

    Ja rozumiem, że idąc do policji nie trzeba mieć mgr z fizyki, ale na
    Boga jakąś wiedze na ten temat to dzieci już w gimnazjum dostają.

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 2. Data: 2013-08-10 21:15:10
    Temat: Re: Brak szkoleń policji widać jak na dłoni
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 10.08.2013 15:19, anacron pisze:
> [...]
    >
    > Ja rozumiem, że idąc do policji nie trzeba mieć mgr z fizyki, ale na
    > Boga jakąś wiedze na ten temat to dzieci już w gimnazjum dostają.

    dostają? Nie biorą, ponieważ nie ma różnicy czy ją posiadają czy nie.
    Dzisiaj dzieciństwo obowiązkowo jest bezstresowe!

    ToMasz

  • 3. Data: 2013-08-11 00:09:31
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 10 sierpnia 2013 15:19:11 UTC+2 użytkownik anacron napisał:
> [...]
    >

    > Ja rozumiem, że idąc do policji nie trzeba mieć mgr z fizyki, ale na
    >
    > Boga jakąś wiedze na ten temat to dzieci już w gimnazjum dostają.

    W XXI wieku każdy radar powinien być wyposażony w kamerę. Nie musi to być kamera o
    super hiper parametrach.