  • 1. Data: 2013-08-09 16:10:04
    Temat: Całosezonówki po zakupie
    Od: Helios <h...@w...pl>

    No i kupiłem opony całoroczne za grosze, nazywa się to PREMADA i
    kosztuje niewiele. Optycznie i organoleptycznie wyglądają dobrze, szpeci
    je tylko napis MADE IN CHINA i jak na chiny przystało takiej informacji
    w całym necie za chiny nie mogłem znaleźć przed zakupem.

    Wszelkie linki odsyłały do niemieckiej strony www.premada.de

    Zobaczymy jak będzie, 2 lata gwarancji może wytrzymają z 5 sezonów.

    http://postimg.org/image/b4pspapt9/

    pozdrówka

  • 2. Data: 2013-08-09 16:47:27
    Temat: Re: Całosezonówki po zakupie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Helios" napisał w wiadomości
> [...]
    >szpeci je tylko napis MADE IN CHINA i jak na chiny przystało takiej
    >informacji w całym necie za chiny nie mogłem znaleźć przed zakupem.

    Musze poszukac/napisac jakis soft na androida - sporo telefonow ma
    akcelerometry, mozna sprawdzic co opony warte.

    Ostatnio debice navigator w rzesitym deszczu pokazywaly z 0.5g przy
    hamowaniu :-)

    >Wszelkie linki odsyłały do niemieckiej strony www.premada.de
    >Zobaczymy jak będzie, 2 lata gwarancji może wytrzymają z 5 sezonów.

    No nie wiem, Nawigatory np trwale nie sa ... a przeciez na zime trzeba
    miec jeszcze przyzwoity bieznik.

    J.

  • 3. Data: 2013-08-09 17:42:43
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-08-09, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Musze poszukac/napisac jakis soft na androida - sporo telefonow ma
    > akcelerometry, mozna sprawdzic co opony warte.
    >
    > Ostatnio debice navigator w rzesitym deszczu pokazywaly z 0.5g przy
    > hamowaniu :-)

    Nawet najlepsze opony przy gownianym zawieszeniu to bedzie bryndza...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2013-08-09 21:43:19
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2013-08-09 16:10:04 niejaki Helios napisał:
    > Wszelkie linki odsyłały do niemieckiej strony www.premada.de

    heh

    dla mua nie ma rozmiaru :(

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 5. Data: 2013-08-09 22:17:19
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2013-08-09 16:10, Helios pisze:
    > No i kupiłem opony całoroczne za grosze, nazywa się to PREMADA i
    > kosztuje niewiele. Optycznie i organoleptycznie wyglądają dobrze, szpeci
    > je tylko napis MADE IN CHINA

    Szpeci je raczej mieszanka gumy która w chińszczyznach jest wytwarzana
    według receptur z przed 50 lat. To jest chińska opona, czego się po niej
    spodziewasz poza niską ceną ? Bieżnik to zapewne kopia jakiejś markowej
    opony ale co z tego skoro cała reszta jest wyrobem według chińskich
    standardów jakości i technologii.

  • 6. Data: 2013-08-09 22:52:22
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-08-09 22:17, Excite pisze:

> [...]
    > spodziewasz poza niską ceną ? Bieżnik to zapewne kopia jakiejś markowej
    > opony ale co z tego skoro cała reszta jest wyrobem według chińskich

    Chińskie standardy jakości i technologie mogą być całkiem OK. O ile
    tylko zamawiający jest w stanie odpowiednio zapłacić. Ale tu, fakt. Za
    wiele nie ma co się spodziewać.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 7. Data: 2013-08-09 23:54:30
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    > Chińskie standardy jakości i technologie mogą być całkiem OK. O ile
    > tylko zamawiający jest w stanie odpowiednio zapłacić. Ale tu, fakt. Za
    > wiele nie ma co się spodziewać.

    Ale wtedy cena jest taka sama jak innych opon nie "made in china".
    Chińszczyzna ma to do siebie że jest jak tanie wino, liczy się tylko
    cena. Jakość dla chińczyków to pojęcie które nie istnieje, taka
    abstrakcja której istnienia nie są w stanie pojąć. O ile mogę
    zaryzykować zakup chińskiego uchwytu do komórki czy chińskich klapek za
    5zł to kupno chińskich opon uważam za taki sam rozsądek jak zakup
    przeterminowanych prezerwatyw zza szyby w kiosku ale za to po bardzo
    atrakcyjnej cenie. Na niektórych rzeczach nie warto oszczędzać ot cała
    mądrość ludowa. Chińskie opony tylko wyglądają fajnie bo wygląd to łatwy
    do skopiowania bieżnik. Ale mieszanki gumowej i konstrukcji opony już
    tak łatwo skopiować się nie da. Efekt taki że opony z bieżnikiem
    wyglądającym jak w oponach premium mają parametry wręcz zagrażające
    bezpieczeństwu na drodze. Artykułów o tym była cała masa a ludzie i tak
    kuszą się na niską cenę tych bubli
    http://moto.wp.pl/kat,106078,title,Zabojcze-opony-z-
    Chin,wid,10925589,wiadomosc.html?ticaid=11118f

  • 8. Data: 2013-08-10 06:04:55
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Excite" <n...@n...bedzie.pl> napisał w wiadomości

    > Chińszczyzna ma to do siebie że jest jak tanie wino, liczy się tylko cena.
    > Jakość dla chińczyków to pojęcie które nie istnieje, taka abstrakcja której
    > istnienia nie są w stanie pojąć.

    ROTFL. Chińczycy robią to co zamawiają ludzie i w 9 na 10 przypdków jest to
    tanie gówno bo tego życzy sobie klient. Jeżeli chcesz to zrobią Ci jakość
    premium w dowolnym wyrobie i nie będzie to niczym odbiegać od zachodnich
    producentów. Powielasz mity, które nie oddają tego jak naprawdę odbywa się
    produkcja rzeczy w PRC.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 9. Data: 2013-08-10 12:24:47
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2013-08-10 06:04, kamil/Endurorider.pl pisze:
> [...]
    > zachodnich producentów. Powielasz mity, które nie oddają tego jak
    > naprawdę odbywa się produkcja rzeczy w PRC.

    Przecież napisałem jasno "wtedy cena jest taka sama jak innych opon nie
    made in china". Wiem że Chiny mogą robić jakość premium ale to jest
    tylko teoria. W praktyce cały przemysł Chin jest nastawiony na tanie
    klepanie dużej ilości produktów najgorszej jakości bo w takich celach
    istnieje tania siła robocza Chin.

  • 10. Data: 2013-08-10 12:30:08
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 10 sie 2013 06:04, kamil/Endurorider.pl pisze:

> [...]
    > zachodnich producentów. Powielasz mity, które nie oddają tego jak
    > naprawdę odbywa się produkcja rzeczy w PRC.

    Zrobią jakość premium, jak zamówi to i skontroluje firma z marką z
    Europy albo USA. Jak Chińczyk zrobi to dla siebie albo innego Chińczyka,
    to będzie to jakość chińska. Czyli wygląda dobrze do pierwszego razu.
    Skąd różnica w cenie? Niższa jakość, brak obsługi klienta (reklamacje,
    odszkodowanie), niższe koszty marketingu. Do tego nierzadko brak albo
    niskie koszty testów/rozwoju technologii, bo się ją po prostu na
    bezczela kopiuje od innych.

    --
    .B:artek.