  • 1. Data: 2013-08-09 19:31:07
    Temat: przejazd na czerwonym
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jak zmusić policję w Olsztynie do odłożenia suszarek a łapania za
    przejazd na czerwonym swietle? Zachowanie o wiele groźniejsze od
    przekroczenia prędkości.

    Wiem że mamy najdurniejsze światła w Polsce z czerwoną falą jednak
    przejazdu w środku czerwonego nawet ja nie popieram.

    Czy ja mieszkam w Rosji? Wydaje mi się że tak. To poproszę też paliwo
    po 3zł

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 2. Data: 2013-08-10 04:03:43
    Temat: Re: przejazd na czerwonym
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-08-09 19:31, PiteR pisze:

> [...]
    > Wiem że mamy najdurniejsze światła w Polsce z czerwoną falą jednak
    > przejazdu w środku czerwonego nawet ja nie popieram.

    Mój drogi, jak światła stoją co 15 m i zawsze jest czerwone to niektórzy
    po prostu mogą nie zauważyć lub nie zdążą wyhamować.

  • 3. Data: 2013-08-10 08:38:53
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** PlaMa pisze tak:

    > Mój drogi, jak światła stoją co 15 m i zawsze jest czerwone to
    > niektórzy po prostu mogą nie zauważyć lub nie zdążą wyhamować.

    Mój tani. Przejeżdzają po chamsku. Rozglądają się czy nic
    nie jedzie i bzium.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 4. Data: 2013-08-10 12:19:06
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl>

    > Mój tani. Przejeżdzają po chamsku. Rozglądają się czy nic
    > nie jedzie i bzium.

    To nie widzę problemu

  • 5. Data: 2013-08-10 15:21:37
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-08-10 08:38, PiteR pisze:

    > Mój tani. Przejeżdzają po chamsku. Rozglądają się czy nic
    > nie jedzie i bzium.

    Mój przeceniony, jak stawiają kretyni te światła co 15-20m (po
    wprowadzeniu pożalsięboże buspasów nawet co kilka metrów) to nie dziw
    się, że ludziom nerwy pękają i zaczynają je ignorować. Ja jako kierowca
    na to się bym nie odważył, ale jako pieszy część tych czerwonych świateł
    ignoruję.