  • 1. Data: 2010-01-26 19:51:18
    Temat: P0605 "Wewnetrzny moduł sterujacy - bład pamieci stałej (ROM)"
    Od: "Konrad" <r...@w...pl>

    Dzis rano corolla 1,4 D4D nie załapała za pierwszym razem.... dopiero
    dołączenie innego (małego) akumulatora na kilka min pomogło, zaskoczyła
    odrazu, ale paliła sie kontrolka silnika... po podpieciu ELM327 pokazało w/w
    błąd, dało sie sakosowac i teraz nic sie nie swieci... pytanie - czemu sie
    zapaliło ??

    mam zapomnieć i kupic nowy aku, czy jeszcze z tym będe walczył ?

  • 2. Data: 2010-01-26 20:30:38
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Konrad pisze:
> [...]
    > błąd, dało sie sakosowac i teraz nic sie nie swieci... pytanie - czemu sie

    Być może z powodu niskiego napięcia zasilania.
    Wtedy elektronice różne rzeczy się mogą uwidzieć.

    Jeżeli się nie będzie powtarzać to zapomnij o tym.