  • 1. Data: 2006-09-20 08:38:36
    Temat: PARANOJA Z WP!
    Od: Wojciech Puchar <w...@c...3miasto.net>

    Czy ktoś wie co się dzieje z tym operatorem. z mojego serwera odrzuca pocztę
    pisząc że blocked by Habeas Blocklist. nie mam żadnej możliwości otrzymania
    informacji dlaczego, nie otrzymałem żadnej wcześniej, administrator WP ma w
    d.. sprawe bo "to nie nasz problem my tylko uzywamy listy Habeas", a na
    stronie tej listy w ogóle nie mogę znaleźć pozycji aby sprawdzić dlaczego
    się tam jest tylko sterta reklam.

    Moi użytkownicy mają kłopot z komunikacją z nimi, i niewiadomo dlaczego.

    Czy ktoś miał już z czymś takim doczynienia i ew. sposoby radzenia sobie z
    czymś takim.

    Zaznaczam radzenia bo jeśli chodzi o współpracę i normalne pytanie i
    odpowiedź z WP to dziś wiem że to odpada, z strony WP jest totalna zlewka.

  • 2. Data: 2006-09-20 08:54:24
    Temat: Re: PARANOJA Z WP!
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Wojciech Puchar napisał(a):

    > Czy ktoś miał już z czymś takim doczynienia i ew. sposoby radzenia sobie z
    > czymś takim.

    Pełno jest takich postów na forach, listach etc. Co imho świadczy tylko
    o tym, że poczty na @wp używać się nie powinno. Warto natomiast polecać
    posiadanie tam konta komuś kogo bardzo, ale to bardzo się nie lubi ;)

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 3. Data: 2006-09-20 09:19:16
    Od: Zbigniew Kempczyński <Z...@N...pl>

    Użytkownik januszek napisał:

    > Pełno jest takich postów na forach, listach etc. Co imho świadczy tylko
    > o tym, że poczty na @wp używać się nie powinno. Warto natomiast polecać
    > posiadanie tam konta komuś kogo bardzo, ale to bardzo się nie lubi ;)

    Dlatego, że korzystają z jakiejś blacklisty na której wlądował autor wątku?
    To jego broszka by z niej zniknąć a nie WP. Goście z WP naprawdę wiedzą
    co robią, mieli okazję zaprezentować to na UnixDays.
    Zbigniew Kempczyński
    http://it.marton.pl/wegorz/
    =============================

  • 4. Data: 2006-09-20 09:46:01
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 20 Sep 2006 11:19:16 +0200, Zbigniew Kempczyński
    <Z...@N...pl> wrote:

    > Dlatego, że korzystają z jakiejś blacklisty na której wlądował autor wątku?
    > To jego broszka by z niej zniknąć a nie WP. Goście z WP naprawdę wiedzą
    > co robią, mieli okazję zaprezentować to na UnixDays.

    O tak. Np. nie obsługują uwierzytelnionych klientów, jeśli ich
    komputery są w jakimś RBL-u? Może niech po prostu odetną swoje
    maszyny pocztowe od sieci, problem spamu zniknie, jak ręką
    odjął...

    r.
    _____________
    robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
    klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl
    List otwarty przeciwko DRM: http://list.7thguard.net/

  • 5. Data: 2006-09-20 10:46:46
    Od: KoMaS <k...@p...onet.pl>

    Wojciech Puchar napisał(a):
> [...]
    > d.. sprawe bo "to nie nasz problem my tylko uzywamy listy Habeas", a na
    > stronie tej listy w ogóle nie mogę znaleźć pozycji aby sprawdzić dlaczego

    Na www.openrbl.org sprawdzam swoj IP i jest czysty. Niestety wyslanie
    poczty na wp skutkuje otrzymaniem komunikatu jak wyzej. Po pewnym czasie
    poczta jednak dociera do adresata na wp. Moze oni zrobili tak specjalnie
    to cale zamieszanie :)

    pzdr
    ck

  • 6. Data: 2006-09-20 10:55:43
    Od: wer <b...@n...pl>

    Zbigniew Kempczyński wrote:

    > Dlatego, że korzystają z jakiejś blacklisty na której wlądował autor wątku?
    > To jego broszka by z niej zniknąć a nie WP. Goście z WP naprawdę wiedzą
    > co robią, mieli okazję zaprezentować to na UnixDays.

    Co pokazali? Mail doszedl z ich serwera pierwszy raz ponizej 15 minut?

    --
    wer

    nie odpisuj na adres b...@n...pl
    wlasciwy adres a...@o...pl

    Jestem przeciwnikiem kary smierci, ale dla przykladu powinno sie
    powiesic 100 spamerow w miejscach publicznych.

  • 7. Data: 2006-09-20 11:25:20
    Od: Zbigniew Kempczyński <Z...@N...pl>

    Użytkownik wer napisał:

    > Co pokazali? Mail doszedl z ich serwera pierwszy raz ponizej 15 minut?

    Pokazali kulisy poczty WP, dla mnie to było ciekawe doświadczenie, zwłaszcza,
    że mają to zrobione na gigantyczną skalę. O ile mnie pamięć nie myli mają
    około 2mln kont pocztowych, zatem przy założeniu, że każdy wysyła średnio
    dziennie około 10 emaili oznacza to 230 emaili/sek. Oczywiście przetwarzane
    jest to filtrami itd... Rispekt!
    Zbigniew Kempczyński
    http://it.marton.pl/wegorz/
    =============================

  • 8. Data: 2006-09-20 11:33:13
    Od: shive <b...@n...pl>

    Zbigniew Kempczyński napisał(a):
    > przy założeniu, że każdy wysyła średnio
    > dziennie około 10 emaili

    Chyba śnisz...

    --
    shive

  • 9. Data: 2006-09-20 11:42:12
    Od: Tomasz Torcz <z...@i...-spamu.nie.chce-.pl>

    Dzięki, wer, za post o treści:

    > Co pokazali? Mail doszedl z ich serwera pierwszy raz ponizej 15 minut?

    http://www.unixdays.gda.pl/i/unixdays-prezentacje/sc
    oot-poczta.pdf

    --
    Tomasz Torcz Only gods can safely risk perfection,
    z...@i...-nie.spam-.pl it's a dangerous thing for a man. -- Alia

  • 10. Data: 2006-09-20 11:42:51
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 20 Sep 2006 13:25:20 +0200, Zbigniew Kempczyński
    <Z...@N...pl> wrote:

    > O ile mnie pamięć nie myli mają
    > około 2mln kont pocztowych,

    A ile aktywnych?

    > Oczywiście przetwarzane
    > jest to filtrami itd... Rispekt!

    Tylko polityka ich przetwarzania leży...

    r.
    List otwarty przeciwko DRM: http://list.7thguard.net/