  • 51. Data: 2020-03-08 22:32:48
    Temat: Re: PETYCJA DOT. INSTALACJI BUDEK
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2020-02-02 02:25, J.F. wrote:
    > A jak jestes 30 km od domu, 300, 3000

    to albo mam samochód, albo 'informacje' pkp czy lotniskową

    > Ale nie w nocy czy w niedziele

    są też inni ludzie, można poprosić o użyczenie telefonu

    no chyba że stawiamy te budki w dziczy?

    > Chyba, ze ukradna/zgubisz z simem. albo z portfelem :-)

    to pójdę na policję :P

    > Juz nie - trzeba zarejestrowac.

    na pocztach się da, niektóre całodobowo czynne chyba?

    > I dlatego nie masz karteczki z numerami.
    > Kupisz nowego, ale nie zadzwonisz :-)

    jak i z budki...

    > Takie czasy - kazdy ma komorke, wiec po co budki.
    > Ale ... koszty roamingu bywaja zabojcze.

    jak i rozmów stacjonarnych międzynarodowych

  • 52. Data: 2020-04-10 11:05:56
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 10 Feb 2020 15:19:47 +0100, "jedrek" <w...@...on> wrote:
    > Dziwne, że na autostradach co kilka km są telefony alarmowe, idąc
    > twoją
    > ideologią komórkową należało by je wyszystkie wykosić w pień.

    Jest petycja by je usunąć (te zakładane są starych czasów), w nowych
    inwestycjach już się chyba ich nie robi.

    --
    Marek

  • 53. Data: 2020-04-11 12:36:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 10 Apr 2020 11:05:56 +0200, Marek napisał(a):

    > Jest petycja by je usunąć (te zakładane są starych czasów), w nowych
    > inwestycjach już się chyba ich nie robi.

    U nas, czy na swiecie ?

    Bo u nas prawie nie bylo autostrad, a tym bardziej telefonow na nich.

    Potem weszly przepisy o wyposazeniu autostrad platnych ... no i kilka
    "prywatnych" autostrad telefony ma.

    Potem panstwo samo sie zabralo za autostrady ... i juz nie wiem jakie
    teraz przepisy.
    A te telefony kompletnie niepotrzebne.

    J.

  • 54. Data: 2020-04-11 13:17:36
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

> [...]
    > "prywatnych" autostrad telefony ma.
    >
    > Potem panstwo samo sie zabralo za autostrady ... i juz nie wiem jakie

    A ponadto te, które są, to nie żadne "budki telefoniczne", ani nawet
    nie "telefony alarmowe" (czy w ogóle "telefony"), jak to sobie budkowcy
    petycyjni naiwnie wyobrażają.

    http://www.telway.pl/pl.kolumny_alarmowe_sos.html

    --
    Jarek