  • 11. Data: 2009-05-17 08:04:06
    Temat: Re: PLAY (PF) & powiadomienie po rozmowie
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "W" news:Xns9C0E62B036AC0lwiczek.at.home@lwiczek.at.home

    > A jak już przy kodach jesteśmy - jest takowy podający informacje o
    ostatniej
    > rozmowie? (czas trwania, ile i z czego pobrało / konto główne, promocyjne,
    > etc.)

    IMHO nie ma - natomiast każda z wymienionych kwestii jest możliwa do
    sprawdzenia za pomocą oddzielnego kodu.

    Tak dla informacji:

    KODY PLAY (te z których chyba najczęściej się korzysta):
    *100*14-cyfrowy kod# - doładowanie konta za pomocą kodu doładowującego
    *101# - stan konta oraz stan konta promocyjnego
    *102# - stan darmowych minut w ramach usługi "1 minuta wychodząca za 2
    przychodzące"
    *104# - stan minut do wszystkich sieci
    *105# - stan minut do Play i na stacjonarne dla usługi "100 minut do Play i
    na stacjonarne"
    *108# - stan konta promocyjnego dla transmisji danych
    *109# - darmowe smsy
    *111# - Play24 - centrum obsługi klienta
    *120# - usługa "Zadzwoń do mnie"
    *121# - wyświetla własny numer telefonu

  • 12. Data: 2009-05-17 18:49:37
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Valdi.Pavlack ni au koto ha itsumo tanosii

> [...]
    > *108# - stan konta promocyjnego dla transmisji danych
    > *109# - darmowe smsy
    > *111# - Play24 - centrum obsługi klienta

    I garść z MIXtury:
    *111*46*1# pakiet do P i stacjonarnych, 50min za 5zł
    *111*4*1# Zbieraj minuty = 1 za 2 przychodzące
    *111*47*1# pakiet do wszystkich, 100SMS za 5zł
    *111*48*3# ile minut do spłacenia cyrografu
    BTW jak na prepaidowy cyrograf oferują zaj*biste fony

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D

  • 13. Data: 2009-05-17 18:54:19
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "ALEX Przekliniak" news:gupmae$inu$2@inews.gazeta.pl

    > I garść z MIXtury:
    > *111*48*3# ile minut do spłacenia cyrografu

    A nie pieniędzy?

    > BTW jak na prepaidowy cyrograf oferują zaj*biste fony

    Mówisz to z ironią czy całkiem poważnie?
    Po za tym jak z dostępnością w salonach Nokii, które mają w ofercie?

  • 14. Data: 2009-05-17 20:30:47
    Od: MaREK <m...@o...pl>

    Paweł Łukawski pisze:

    > *101# i ma info kiedy chce

    A najlepiej przypisać sobie ten kod do któregoś z numerów i masz info
    przy każdym, dłuższym przytrzymaniu klawisza.
    --
    Pozdrawiam Marek
    http://czytopiatek.pl

  • 15. Data: 2009-05-17 20:33:16
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "MaREK" news:gups5n$gib$1@inews.gazeta.pl

    > A najlepiej przypisać sobie ten kod do któregoś z numerów i masz info
    > przy każdym, dłuższym przytrzymaniu klawisza.

    Już do tego doszliśmy :)

  • 16. Data: 2009-05-18 05:56:42
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Valdi.Pavlack ni au koto ha itsumo tanosii

    > A nie pieniędzy?

    Racja, pieniędzy.

    > Mówisz to z ironią czy całkiem poważnie?

    Samsung i780, SE P1i, Nokia 6210 Navigator, Nokia E63, Nokia E90, HTC Touch
    Diamond, HTC Touch HD.

    > Po za tym jak z dostępnością w salonach Nokii, które mają w ofercie?

    Pojęcia nie mam, tak sobie tylko czytałem ulotkę.

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D

  • 17. Data: 2009-05-18 06:03:59
    Od: Tomek <a...@n...pl>

    bo on tylko czyta litery , ale nie rozumie co inni napisali :)
    az