  • 1. Data: 2012-03-08 15:25:46
    Temat: PLAY naciąga: wyłączona poczta głosowa odbiera rozmowy
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    wyłączona poczta która kasuje znajomych za rozmowy
    telefon miałem wyłączony, koleś się naciął na pocztę
    naturalnie zgłosiłem już do play, ale może i inni mają taki sam problem

    Rozmowy głosowe 07.03.2012 08:24:20 Rozm. przych. Poł. poczta głosowa
    00:13 min.

    Poczta glosowa lite wyłączony
    Poczta glosowa standard wyłączony
    Poczta głosowa na email wyłączony
    Poczta głosowa MMS-em wyłączony
    Poczta wideo wyłączony

    erator/

  • 2. Data: 2012-03-08 17:47:05
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 8 Mar, 16:25, "zlotowinfo" <u...@g...pl> pisze...
> [...]
    > telefon miałem wyłączony, koleś się naciął na pocztę
    > naturalnie zgłosiłem już do play, ale może i inni mają taki sam problem

    a przekierowanie wyłączone?

    Ircys

    PS
    NTG

  • 3. Data: 2012-03-15 21:53:58
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    udało się całe to playowskie ścierwo wyłączyć

    PIERWSZE OSZUSTWO PLAY
    w panelu na stronie pisało że wszystkie opcje poczty wyłączone
    definitywne wyłączenie tymi kodami:
    #67#
    #61#
    #62#

    DRUGIE OSZUSTWO PLAY
    mimo wyłączenia poczty, inny wariant "poczty"
    łapał dzwoniących, tzw. notka sms

    STOP NOTKA
    na numer 8042 (bezplatnie)

    po tej operacji, podobno po 8 godzinach
    możliwe że dzwoniący do mnie przed 8:30 (automayczne włączenie)
    nie zostaną już skasowani za nic

    bardzo, bardzo zawiodłem się na play
    jak będzie potrzeba wysłania sms premium to wyślę z play
    i pozegnam się z tą upierdliwą siecią

    erator/

  • 4. Data: 2012-03-15 23:42:39
    Od: "L501 aneryS" <s...@s...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > bardzo, bardzo zawiodłem się na play
    > jak będzie potrzeba wysłania sms premium to wyślę z play
    > i pozegnam się z tą upierdliwą siecią

    Ale w metrze, to ma rzeczywiście zasięg niemal na całym odcinku - jadąc
    pociągiem skanowałem na obecność sieci, Tylko między Gdańskim a Wilsonem
    zgubiłem raz sygnał. Druga jest Era z Demobilu. Używam jej, bo co zadzwonię,
    to się ważność konta przedłuża :) A ostatnie 5 zyla, to w zeszłym roku chyba
    władowałem... Jeszcze nie wyklepane.

  • 5. Data: 2012-03-24 07:40:46

    zlotowinfo <u...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > #62#
    > DRUGIE OSZUSTWO PLAY
    > mimo wyłączenia poczty, inny wariant "poczty"

    Ciesz się, że było to takie proste, u mnie nie. Cały czas komunikat o braku
    możliwości wyłączenia przekierowań. Dopiero po 3 zgłoszeniu wyłączyli.