  • 1. Data: 2012-03-08 17:45:04
    Temat: Przeniesienie numeru i brak możliwości technicznych.
    Od: nadir <n...@h...org>

    Mam następujący problem z TPSA, zmieniam miejsce zamieszkania, zgłosiłem
    więc na infolinii chęć przeniesienia numeru do nowej lokalizacji,
    niestety, brak jest możliwości technicznych w miejscu docelowym. Chcę
    zachować numer i abonament, ale na infolinii powiedzieli mi, że mogę to
    zrobić, ale jedynie zawieszając usługę i płacąc jakąś tam opłatę
    miesięczną za utrzymanie linii do czasu aż możliwości się pojawią. Żeby
    nie płacić, to mogę zrezygnować z usługi, a potem podpisać nową na
    nowych warunkach, jednak nie interesuje mnie to, bo po pierwsze nie ma
    już w ofercie abonamentu, który posiadam, a dodatkowo tracę numer na
    którym najbardziej mi zależy.
    Nie mogę się dokopać do przepisów to regulujących, bo wszelkie umowy i
    zmiany regulaminów, które do tej pory mnie obowiązują w czasie
    przeprowadzki się gdzieś podziewają, a na stronach tp też nie potrafię
    znaleźć nic na ten temat.
    Czy tpsa nie ma już obowiązku bezpłatnie zawiesić numery w przypadku
    braku możliwości technicznych i przywrócić go gdy się pojawią?

  • 2. Data: 2012-03-08 19:43:03
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > Czy tpsa nie ma już obowiązku bezpłatnie zawiesić numery w przypadku braku
    > możliwości technicznych i przywrócić go gdy się pojawią?

    a miala kiedykolwiek taki obowiazek?

  • 3. Data: 2012-03-08 19:50:14
    Od: "B.G" <z...@w...com.eu>

    Dnia 08-03-2012 o 18:45:04 nadir <n...@h...org> napisał(a):

    > Czy tpsa nie ma już obowiązku bezpłatnie zawiesić numery w przypadku
    > braku możliwości technicznych i przywrócić go gdy się pojawią?

    A w ogóle był kiedyś taki proceder? nie pamiętam aby uprawiano takie
    dziwactwo.
    Przenieś numer do opa VOIP. Przypuszczam że jakiś Internet będziesz miał w
    nowej lokalizacji.

    --
    B.G

  • 4. Data: 2012-03-08 21:32:23
    Od: nadir <n...@h...org>

    Użytkownik brum napisał:

    > a miala kiedykolwiek taki obowiazek?

    Dawno temu, na innym numerze miałem taki myk, przez dwa-trzy miesiące,
    zanim nie pojawiły się możliwości, numer był obustronnie wyłączony i nie
    było w tym czasie opłat abonamentowych.
    Zresztą obecnego numer nie chcę przenieść na jakieś wygnajewo, sąsiedzi
    mają telefony, kanalizacja jest, tylko chęci ze strony tpsa brak.

  • 5. Data: 2012-03-08 21:41:48
    Od: nadir <n...@h...org>

    > A w ogóle był kiedyś taki proceder? nie pamiętam aby uprawiano takie
    > dziwactwo.
    Żadne dziwactwo, były czasy gdy zawieszenie świadczenia usług było
    bezpłatne, wiem że teraz jest to płatne.
    Ja bym bardzo chciał żeby tpsa świadczyła mi usługi w nowym miejscu, ale
    nie chcą/nie mogą nie z mojej winy.

    > Przenieś numer do opa VOIP. Przypuszczam że jakiś Internet będziesz miał
    > w nowej lokalizacji.
    Że mogę przenieść, to wiem, ale właśnie w nowej lokalizacji nic nie ma,
    sąsiedzi mają jedynie DSL-e albo internet po GSM i jemu podobnych.

  • 6. Data: 2012-03-08 23:00:07
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    nadir napisał:

    > Że mogę przenieść, to wiem, ale właśnie w nowej lokalizacji nic nie
    > ma, sąsiedzi mają jedynie DSL-e albo internet po GSM i jemu podobnych.

    W ostateczności można numer w VoIP przekierować na komórkę. Biorąc pod
    uwagę, że roczny koszt utrzymania przeniesionego numeru może wynosić np.
    1 zł, to pieniądze zaoszczędzone na tepsianym abonamencie starczają na
    kilkadziesiąt minut przekierowanych minut miesięcznie. A do TP z numerem
    wrócić zawsze można (choć nie wiem po co).

    --
    Jarek

  • 7. Data: 2012-03-09 06:19:22
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > W ostateczności można numer w VoIP przekierować na komórkę.

    mozna rowniez z numeru stacjonarnego utworzyc alias do komorkowego, chyba
    juz wszyscy maja ta usluge
    ale skoro autor watku chce dotowac tepse, to takie rozwiazania nie sa
    wyjsciem

  • 8. Data: 2012-03-09 11:50:06
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    brum napisał:

    > mozna rowniez z numeru stacjonarnego utworzyc alias do komorkowego,
    > chyba juz wszyscy maja ta usluge

    To jednak kosztuję więcej niż 8 groszy miesięcznie.

    > ale skoro autor watku chce dotowac tepse, to takie rozwiazania nie
    > sa wyjsciem

    Może dotować bezpośrednio przelewem na konto. Kłopot tylko z tym, że
    urząd skarbowy może chcieć podatek od darowizny -- nie wiem czy dla
    osób trzecich jest jakaś kwota zwolniona z podatku. W razie czego
    jest jescze wpłata gotówkowa na poczcie -- to da się zrobić względnie
    anonimowo.

    --
    Jarek

  • 9. Data: 2012-03-09 15:20:09
    Temat: Re: Przeniesienie numeru i brak mo?liwo?ci technicznych.
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2012-03-09 07:19, brum pisze:

    > mozna rowniez z numeru stacjonarnego utworzyc alias do komorkowego, chyba
    > juz wszyscy maja ta usluge
    > ale skoro autor watku chce dotowac tepse, to takie rozwiazania nie sa
    > wyjsciem

    Można przenieść numer np. do t-mobile domowy

    --

    Jingiel

  • 10. Data: 2012-03-09 18:07:06
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > To jednak kosztuję więcej niż 8 groszy miesięcznie.

    rozne rzeczy roznie kosztuja
    alias wezmiesz z komorka, voipa niekoniecznie