  • 1. Data: 2004-07-01 12:35:48
    Temat: POLPAK - obnizka?
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Dzisiaj dostałem telefon z TPSA (pozdrawiam panią Lucynę :)) z ofertą
    przyłączenia się do POLPAK-a 1MB za ok. 900zł / miesięcznie.

    Podobno cennik ma wejść na stałe najdalej do 15 lipca, no i wtedy bardzo
    chętnie podpiszą ze mną umowę.

    Jeśli było o tym, to sorka ;)

    PS. Ale i tak ich nie lubię i nie skorzystam :>

  • 2. Data: 2004-07-01 16:05:55
    Temat: Re: POLPAK - obnizka?
    Od: "Jakub Żukowski" <j...@N...venomski.com>

    Witam,
    > Dzisiaj dostałem telefon z TPSA (pozdrawiam panią Lucynę :)) z ofertą
    > przyłączenia się do POLPAK-a 1MB za ok. 900zł / miesięcznie.
    1 Megabajt na sekunde za 900 polskich zlotych? Ja tez tak chce...

    Pozdrawiam,

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 880) 229 318

  • 3. Data: 2004-07-01 16:21:02
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 1 Jul 2004 18:05:55 +0200, w <cc1coc$30a$1@korweta.task.gda.pl>, "Jakub
    Żukowski" <j...@N...venomski.com> napisał(-a):

    > 1 Megabajt na sekunde za 900 polskich zlotych? Ja tez tak chce...

    Nie.
    1Mbps

  • 4. Data: 2004-07-01 16:40:25
    Od: "MaRaS" <mpanek@W_Y_T_N_I_J.lh.pl>

    Użytkownik "Jakub Żukowski" <j...@N...venomski.com> napisał w
    wiadomości news:cc1coc$30a$1@korweta.task.gda.pl...
    > Witam,
    > 1 Megabajt na sekunde za 900 polskich zlotych? Ja tez tak chce...
    Dobrze wiesz, ze mial na mysli 1Mbit :-)

    Pozdr,
    Marek Panek

  • 5. Data: 2004-07-01 17:09:30
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    MaRaS wrote:
    > Dobrze wiesz, ze mial na mysli 1Mbit :-)

    ale bledy trzeba poprawiac ... co by bylo jakby wszyscy zaczna pisac jak
    chca "bo wiadomo o co chodzi" ?

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>
    bluuu.NET, Sosnowiec

  • 6. Data: 2004-07-01 17:30:12
    Od: MarcinS <M...@S...pl>

    A ile bierzesz tych Mbitow razem?
    I czemu akurat do Ciebie dzownili?
    I co to za oferta "na telefon"?

    Wiadomość napisana przez: Radosław Popławski:

  • 7. Data: 2004-07-01 17:46:21
    Od: "Jakub Żukowski" <j...@N...venomski.com>

    Witam,
    > Dobrze wiesz, ze mial na mysli 1Mbit :-)
    No tak Marek... wiedzialem :-) Ale dobrze wiesz, ze 1 Mb =/= 1 MB :-)

    Pozdrawiam,

  • 8. Data: 2004-07-01 18:59:01
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 01 Jul 2004 19:30:12 +0200, w <4...@S...pl>, MarcinS
    <M...@S...pl> napisał(-a):

    > A ile bierzesz tych Mbitow razem?

    Pewnie nic :)

    > I czemu akurat do Ciebie dzownili?
    > I co to za oferta "na telefon"?

    Pozostaje mi się domyślać. Ale domyślam się, że spisują najbardziej
    prawdopodobnych odbiorców z Panoramy Firm albo PKT i działają :)

  • 9. Data: 2004-07-01 19:11:35
    Od: Jakub Jankowski <s...@s...atn.pl>

    On Thu, 01 Jul 2004 18:05:55 +0200, Jakub Żukowski wrote:

    > Witam,
    > 1 Megabajt na sekunde za 900 polskich zlotych? Ja tez tak chce...

    A gdzie tam widzisz ,,na sekundę''? Wciąż jesteś taki chętny? ;-)

    --
    Jakub Jankowski
    shasta AT spam DOT atn DOT pl

  • 10. Data: 2004-07-01 20:56:16
    Od: "Jakub Żukowski" <j...@N...venomski.com>

    Witam,
    > A gdzie tam widzisz ,,na sekundę''?
    Masz racje.. pewnie chodzilo o 10 Megabajtow na godzine... Nie wymyslaj...

    > Wciąż jesteś taki chętny? ;-)
    Za _taka_ cene za _takie_ lacze, kto nie bylby chetny...

    Pozdrawiam,