  • 1. Data: 2004-06-30 14:35:49
    Temat: polskie znaki w google
    Od: "dawid" <d...@w...pl>

    czy ktos wie jak zmienic ustawienia tak zeby mozna bylo pisac polska
    czcionka juz nie wytrzymuje nerwowo jak zrobic zeby pojawialy sie
    litery polskie a nie jakies znaczki ..........na przykBad teraz nie mam
    polskich liter podczas pisania

  • 2. Data: 2004-06-30 14:56:25
    Temat: Re: polskie znaki w google
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    dawid <d...@w...pl> wrote:

> [...]
    > czcionka juz nie wytrzymuje nerwowo jak zrobic zeby pojawialy sie
    > litery polskie a nie jakies znaczki ..........na przykBad teraz nie mam

    1. Wciśnij F9. Pojawi się takie śmieszne menu:
    File View Link Downloads Setup Help

    2. Kliknij w Setup, menu się rozwinie:
    File View Link Downloads Setup Help
    +-----------------------+
    | Language > |
    | Character set > |
    | Terminal options |
    | Network options |
    | Javascript options |
    | Miscellaneous options |
    | Cache |
    | Mail and telnet |
    | Associations |
    | File extensions |
    |-----------------------|
    | Save options |
    +-----------------------+

    3. Kliknij w Character Set. Pojawi się kolejne rozwinięcie.

    4. Wybierz ISO-8859-2.

    5. Znowu F9 i Setup.

    6. Klik w Save Options.

    Prawda że proste?

    --
    Adam Wysocki * Warszawa, Śródmieście * www.gophi.net * SWL SP5250730
    GG 1234 * GSM +48888456927 * gophi#linux.net.pl * gophi#gadu-gadu.pl

  • 3. Data: 2004-06-30 17:49:32
    Od: venire <v...@p...net>

    > 2. Kliknij w Setup, menu się rozwinie:
> [...]

    Links ? :))

    Przecież temu Panu chodzi o coś zupełnie innego, oto moja niezawodna metoda:

    1. wejdź do /etc/env.d
    2. wyedytuj plik 00basic (nano -w 00basic)
    3. dopisz na końcu: LC_ALL="pl_PL" oraz LANG="pl_PL"
    4. wejdź do /etc
    5. wyedytuj plik make.conf dopisując: LINGUAS="pl"
    6. wyedytuj plik rc.conf, w nim zamień KEYMAP="us" na KEYMAP="pl"
    7. w tym samym pliku zmień zawartość CONSOLEFONT na "lat2-16"
    8. dla pewności zrób emerge -e world

    to powinno pomóc

    --
    Venire/Hc3^DMA

  • 4. Data: 2004-06-30 17:52:03
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    venire <v...@p...net> wrote:

    > Links ? :))

    Cóżby innego? ;)

    > 7. w tym samym pliku zmień zawartość CONSOLEFONT na "lat2-16"
    > 8. dla pewności zrób emerge -e world
    >
    > to powinno pomóc

    Tak, to też powinno pomóc ;P

    --
    Adam Wysocki * Warszawa, Śródmieście * www.gophi.net * SWL SP5250730
    GG 1234 * GSM +48888456927 * gophi#linux.net.pl * gophi#gadu-gadu.pl
    PEBKAC: Problem Exists Between Keyboard And Chair - Bofh Excuse #351

  • 5. Data: 2004-07-01 09:26:03
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    venire wrote:

> [...]
    > 6. wyedytuj plik rc.conf, w nim zamień KEYMAP="us" na KEYMAP="pl"
    > 7. w tym samym pliku zmień zawartość CONSOLEFONT na "lat2-16"

    mowisz o debianie czy innym redhacie ? ;-))

    w slacku inaczej to sie robi bo w profile

    --
    VoMi7

  • 6. Data: 2004-07-01 12:03:39
    Od: w...@i...pl (Bartosz Waszak)

    VoMi7 <v...@n...altanet.pl> napisał(a):

    > mowisz o debianie czy innym redhacie ? ;-))
    >
    > w slacku inaczej to sie robi bo w profil

    emerge :))) hmm to jest Gentoo :)

    --
    Bartosz Waszak <w...@i...pl>
    nic-hdl: BW175-RIPE

  • 7. Data: 2004-07-01 17:11:41
    Od: venire <v...@p...net>

    > emerge :))) hmm to jest Gentoo :)

    No pewnie ze Gentoo ;]

    Właściwie to offtopikujemy ;]

    --
    Venire/Hc3^DMA

  • 8. Data: 2004-07-02 07:00:06
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik dawid <d...@w...pl>
    w wiadomości <news:2920.0000076e.40e2cfc5@newsgate.onet.pl> wstukał:

    > czy ktos wie jak zmienic ustawienia tak zeby mozna bylo pisac polska
    > czcionka

    wie -- dostałeś już odpowiedzi adekwatne do pytania:
    <http://rtfm.killfile.pl/>

    > na przykBad teraz nie mam polskich liter podczas pisania

    <wróżka ON>
    <http://evil.pl/pip/faq.html#12>
    </OFF>

    --
    SF98066 - A file containing the "Memo To User's" and the "Read This
    +++++++++ first" documents is available by ordering this PTF number