  • 1. Data: 2004-07-01 12:10:14
    Temat: Szybsze DSL - fake?
    Od: "Krzys-iek" <root.a.krionix.ten<->

    Mamy 1 licpa ani na stronie idsl ani na glownej tpsa nic nie ma na ten temat
    :(

    eh, mam miec jeszcze nadzieje :>?

  • 2. Data: 2004-07-01 12:18:34
    Temat: Re: Szybsze DSL - fake?
    Od: "Po_Steen" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Krzys-iek" <root.a.krionix.ten<-> napisał w wiadomości
    > Mamy 1 licpa ani na stronie idsl ani na glownej tpsa nic nie ma na ten
    temat
    > :(
    >
    > eh, mam miec jeszcze nadzieje :>?

    Za to na wakacje masz neostrade za 1 PLN :)

  • 3. Data: 2004-07-01 12:24:55
    Od: Maciej Bebenek <m...@U...org>

    Użytkownik Krzys-iek <root.a.krionix.ten napisał:

    > Mamy 1 licpa ani na stronie idsl ani na glownej tpsa nic nie ma na ten temat
    > :(
    >
    > eh, mam miec jeszcze nadzieje :>?

    Wedlug niepotwierdzonych wiesci z dobrze poinformowanego zrodla akcja
    rozpoczyna sie 1 sierpnia.

    M.

  • 4. Data: 2004-07-01 12:54:47
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Thu, 1 Jul 2004 14:18:34 +0200, "Po_Steen" <n...@w...pl>
    wrote:

    >temat
    >Za to na wakacje masz neostrade za 1 PLN :)

    rozumie że neo od 1 lipca można brać na sieć osiedlową taaak ???

    --
    futszaK
    598339018 888010641

  • 5. Data: 2004-07-01 13:00:06
    Od: MarcinS <M...@S...pl>

    pfffffffffff!
    co za tekst
    toc wiadomo, ze kiedys bedzie
    to ja tez cos napisze
    DLS 4Mbity w lipcu 2005 - informacja z pewnego zrodla.

  • 6. Data: 2004-07-01 13:31:12
    Od: "D.Wesolowski" <wesoly@klu..pl>

    futszaK wrote:

    > rozumie że neo od 1 lipca można brać na sieć osiedlową taaak ???

    kazdemu w sieci po jednym neo ;>

    --
    pozdrawiam DW

    mailto: wesoly[a.t]klu..pl
    [przy odpisywaniu popraw adres maila]

  • 7. Data: 2004-07-01 14:20:05
    Od: gilder <g...@i...at.pl>

    Dnia 2004-07-01 15:00, Użytkownik MarcinS napisał:

    > DLS 4Mbity w lipcu 2005 - informacja z pewnego zrodla.

    Zapisze sobie twój mail na później, jak się sprawdzi, to mi przepowiesz
    przyszłość :D

  • 8. Data: 2004-07-01 17:03:02
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    Maciej Bebenek <m...@U...org> wrote:
    > Wedlug niepotwierdzonych wiesci z dobrze poinformowanego zrodla akcja
    > rozpoczyna sie 1 sierpnia.

    Czy 1 sierpnia to samo "dobrze" poinformowane zrodlo bedzie twierdzilo, ze
    chodzi o 1 wrzesnia?

    --
    ./ premax
    ./ premax@hot,pl

  • 9. Data: 2004-07-01 17:29:16
    Od: "Ktosik" <n...@o...pl>

    > Czy 1 sierpnia to samo "dobrze" poinformowane zrodlo bedzie twierdzilo, ze
    > chodzi o 1 wrzesnia?

    http://pclab.pl/thread31873-3.html#bas - all about new iDSL ;)

    pozdrawiam,
    Ktosik

  • 10. Data: 2004-07-01 18:04:30
    Od: "Andrzej Karcala" <a...@h...pl>

    > http://pclab.pl/thread31873-3.html#bas - all about new iDSL ;)

    Od kiedy zrodlem wiarygodnych informacji sa fora dla gowniarzy, od wtedy ich
    paranoiczne wynurzenia sa pasza polipa.

    --
    Andrzej