  • 1. Data: 2004-12-19 17:18:25
    Temat: POLPAK po marcu 2005 ???
    Od: "stk" <wifistk/nospam/@gazeta.pl>

    Witam,
    orientuje sie ktos co bedzie po marcu 2005r kiedy to promocja na FR w tpsa
    sie skonczy ?? jak z cenami bedzie?? podniosa tym co maja umowy na czas
    nieokreslony czy zostanie tak jak bylo??

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-12-20 08:20:45
    Temat: Re: POLPAK po marcu 2005 ???
    Od: Tomasz Lemiech <s...@s...waw.spamy-won.pl>

    stk <wifistk/nospam/@gazeta.pl> wrote:
    > orientuje sie ktos co bedzie po marcu 2005r kiedy to promocja na FR w tpsa
    > sie skonczy ?? jak z cenami bedzie?? podniosa tym co maja umowy na czas
    > nieokreslony czy zostanie tak jak bylo??

    Zostanie jak było (źródło: infolinia Polpaku).

    Pozdrawiam,

    --
    Tomasz Lemiech (RLU#189399) (TL4681-RIPE)
    <szpajder-at-staszic.waw.pl>

  • 3. Data: 2004-12-20 22:05:54
    Od: "Michal S." <s...@p...onet.pl>

    > Zostanie jak było (źródło: infolinia Polpaku).

    Potwierdzam !

    Michał

  • 4. Data: 2004-12-20 22:48:05
    Od: "stk" <wifistk/nospam/@gazeta.pl>

    Użytkownik "Michal S." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Potwierdzam !
    >
    > Michał

    cale szczescie :)))))))

  • 5. Data: 2004-12-21 18:46:56
    Od: Niko <n...@l...pl>

    Promocja jest ok, jednak powinni dac mozliwosc BGP w tej promocji, za
    polpaka z bgp musze zaplacic przynajmniej 2900 zl, a w futuro kolo 2000.

    --
    Niko Bałazy
    e-mail: n...@l...pl

  • 6. Data: 2004-12-21 19:16:02
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <c...@c...net.pl>

    Niko wrote:
    > Promocja jest ok, jednak powinni dac mozliwosc BGP w tej promocji, za
    > polpaka z bgp musze zaplacic przynajmniej 2900 zl, a w futuro kolo
    > 2000.

    Ja mysle ze powinni dawac ATM 155 za 100 zl :)

  • 7. Data: 2004-12-21 19:18:39
    Od: Niko <n...@l...pl>

    Moze bez przesady, ale mogliby nawet za 1900 dawac BGP!

  • 8. Data: 2004-12-21 19:21:26
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <c...@c...net.pl>

    Niko wrote:

    > Moze bez przesady, ale mogliby nawet za 1900 dawac BGP!

    1. Tnij posty i pisz pod nimi.
    2. Mimo wszysto uwazam ze skoro takie badziewie jak neo sprzedaja za 59
    to ATM powinien kosztowac duzo mniej. :) Poprzedni moj post byl ironia
    :)

  • 9. Data: 2004-12-21 19:26:34
    Od: Niko <n...@l...pl>

    Dnia Tue, 21 Dec 2004 20:21:26 +0100, Jaroslaw Druzbinski
    <c...@c...net.pl> napisał:

    > 1. Tnij posty i pisz pod nimi.
    > 2. Mimo wszysto uwazam ze skoro takie badziewie jak neo sprzedaja za 59
    > to ATM powinien kosztowac duzo mniej. :) Poprzedni moj post byl ironia :)

    Ok, heh wiem, ze byl ironia dalatego na niego odpowiedzialem. Chodzi mi o
    porownanie polpaka z futrzatymi, gdzie ceny za lacze z obsluga bgp sa duzo
    nizsze i dlatego tp powinna wprowadzic konkurencyjne ceny dla polpaka, nie
    ukrywam przy tym ze instalacja lacza przez futrzatych, ktora mialem jakis
    rok temu odbyla sie duzo bardziej profesjonalnie niz instalacje przez tp,
    lacze instalowali przez miesiac, po instalacji lacza zeby bylo smiesznie
    nie dzialala brama po stronie tp... Dlatego mysle, ze przeginaja z cenami,
    oczywiscie ciesze sie, ze wogole zeszli z ceny w tej promocji.

    --
    Niko Bałazy
    e-mail: niko(at)list.pl

  • 10. Data: 2004-12-22 01:55:49
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Niko wrote:

    > Ok, heh wiem, ze byl ironia dalatego na niego odpowiedzialem. Chodzi mi
    > o porownanie polpaka z futrzatymi, gdzie ceny za lacze z obsluga bgp
    > sa duzo nizsze i dlatego tp powinna wprowadzic konkurencyjne ceny

    Ty zostaw w spokoju porównania z Futuro - Futrzaki i inni z pewnych
    (wiadomych) względów mają swoją politykę odnośnie wymiany ruchu z AS5617.

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator