  • 1. Data: 2004-01-24 01:29:16
    Temat: POZMAN <-> TPNET dzień szósty
    Od: Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl>

    Czołem uciemiężeni PozManowcy :)
    Czy zechce się ktoś pochwalić, kto i jak zaradził już problemom wymiany
    ruchu z ciocią tepsią ?
    Z czystej ciekawości pytam, ponieważ ja powoli zdaję się mieć problem za
    sobą, z wyjątkiem przepełnionej serwerowni (next week muszę zamówić nowe
    meble na wolnostojące graty, bo się nie mieszczą, oraz zrobić nowy obwód do
    zasilania) tudzież wypełnionej do ostatniego tymczasowej puli IP od nowego
    opa.
    Łącze z PozMana postanowiłem zachować, jednak zdegradowane do "nieco"
    mniejszej przepustowości tudzież ceny.

    Pozdrawiam !

    --
    TOM TS635-RIPE
    "ChiWriter był naprawdę dobrym edytorem i jak się na nim pracę pisało,

  • 2. Data: 2004-01-24 08:09:42
    Temat: Re: POZMAN <-> TPNET dzień szósty
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    Użytkownik "Tomasz Śląski" <s...@d...kosza.com.pl> napisał w
    wiadomości news:bushpb$8tf$1@topaz.icpnet.pl...
> [...]
    > opa.
    > Łącze z PozMana postanowiłem zachować, jednak zdegradowane do "nieco"

    zastanawia mnie tylko to czemu z tele2 do Ciebie mam 22 hopy idace przez
    sprintlink

    --
    pozdrawiam,
    Mateusz