  • 1. Data: 2004-01-24 17:44:40
    Temat: Bardzo ciekawa sprawa - Prosze o pomoc.
    Od: "Who?" <s...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Od kilku dni z moim dostepem do internetu dzieja sie rzeczy niezwykle :)
    Komputer w losowym czasie traci wyjscie po TCP/IP , UDP oraz ICMP chodza
    normalnie, jedynie nie otwieraja sie strony WWW oraz standardowe uslugi
    chodzace po TCP/IP (FTP itp). Myslalem ze moze to byc problem z siecia w
    ktorej jestem, ale takie same objawy zaczely pojawiac sie w innych miejscach
    (u znajomych , w pracy itp..) wiec wykluczylem wadliwe dzialanie mojej sieci.
    Komputer jest aktualnie wyposarzony lepiej niz armia saddama jesli chodzi o
    programy antywirusowe oraz anty-AD ...
    Reinstall systemu byl wczoraj ...
    sytuacja sie powtarza...

    Jakies pomysly? Ja juz nie wiem co moze byc nie tak, nowy wirus? siec? tpsa?
    marsjanie?

    Moze ktos spotkal sie z podobnym problemem i moze pomoc?

    Z gory dzieki

    Adam

  • 2. Data: 2004-01-24 17:50:19
    Temat: Re: Bardzo ciekawa sprawa - Prosze o pomoc.
    Od: Slawek <s...@a...lublin.pl>

    On Sat, 24 Jan 2004 17:44:40 +0000 (UTC)
    "Who?" <s...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]

    Tak.

    --
    pozdr. Slawek
    GG: 1262167

  • 3. Data: 2004-01-24 19:26:23
    Od: "Adam Wos" <u...@p...wp.pl>

    Who? wrote:
> [...]
    > wykluczylem wadliwe dzialanie mojej sieci. Komputer jest aktualnie
    > wyposarzony lepiej niz armia saddama jesli chodzi o programy
    Uprasza sie o nałuczenie siem ortografji.

    Poza tym, to nie Problem Polskiego Internetu (r), chyba że jesteś Polskim
    Internetem... Ale z kontekstu wnioskuję, że nie.

    > Adam
    jw.

    --
    ..and I don't want the world to see me..
    ..'cos I don't think that they'd understand..

  • 4. Data: 2004-01-24 20:54:45
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Adam Wos wrote:

    > Poza tym, to nie Problem Polskiego Internetu (r), chyba że jesteś Polskim
    > Internetem... Ale z kontekstu wnioskuję, że nie.

    hu pisze, że problem dotyczy nie tylko jego, ale również innych miejsc i
    innych sieci. Więc problem nie jest u niego lokalny. Ale może faktycznie
    to nie PPI ;)

    --
    Mati (m...@m...net)
    One man can make a difference

  • 5. Data: 2004-01-24 21:59:31
    Od: "Who?" <s...@g...pl>

    > hu pisze, że problem dotyczy nie tylko jego, ale również innych miejsc i
    > innych sieci. Więc problem nie jest u niego lokalny. Ale może faktycznie
    > to nie PPI ;)

    Wlasnie, znam sie troche na sieciach i z tego rodzaju sytuacja spotykam sie
    po raz pierwszy. Czy ktos zna lekarstwo? (glupie komentarze prosze sobie
    darowac.)

    Pozdrawiam
    Adam

  • 6. Data: 2004-01-24 22:29:49
    Od: "Adam Wos" <u...@p...wp.pl>

    Who? wrote:

    > Wlasnie, znam sie troche na sieciach i z tego rodzaju sytuacja
    > spotykam sie po raz pierwszy. Czy ktos zna lekarstwo? (glupie
    > komentarze prosze sobie darowac.)
    Niby czemu? Jak sie znasz "troche" na sieciach, tzn ze jestes obyty.
    A jak jestes obyty to wiesz, ze NTG znaczy NTG i juz. Powinienes napisac na
    odpowiednia grupe, taka jest idea.
    EOT 4me.

    > Pozdrawiam
    > Adam
    jw.

  • 7. Data: 2004-01-26 08:15:48
    Od: "topek1" <t...@p...pl>

    Użytkownik "Who?" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    tpsa?
    > marsjanie?
    >
    > Moze ktos spotkal sie z podobnym problemem i moze pomoc?

    Po wlaczeniu log_martians dostaje mase komunikatow w stylu:

    Jan 21 10:19:01 router kernel: martian source 192.168.252.156 from
    127.0.0.1, on dev eth0
    Jan 21 10:19:01 router kernel: ll header:
    00:50:da:43:e2:74:00:30:4f:27:90:1c:08:00

    Podejrzewam ze przyczyna moze byc jakis nowy robak/virus lub badziewie
    instalujace sie razem z jakims programem kaazopodobnym...
    Delikwenta ktory rozsiewa te pakiety mozna zidentyfikowac po MAC'u: (tutaj:
    00:30:4f:27:90:1c ) - i zaaplikowac mu natychmiastowy reinstall systemu
    (najprosciej)