  • 1. Data: 2009-01-07 11:44:25
    Temat: Re: Salon motocyklowy Łódź ul. Maratońska
    Od: "DELTA" <d...@o...eu>

    Witam!
    Zgadzam się z przedmówcami. Szefostwo Liberty po interwencjach zmienia
    kierownictwo i kolejno będą wymieniać serwisantów i obsługę. Mam nadzieję ,że
    to pomoże bo ja także nie byłem zadowolony z wielu świadczonych usług a już
    serwis to zupełne nieporozumienie.
    Pozdrawiam
    Darek
    CBRRR

  • 2. Data: 2009-01-07 11:59:20
    Od: "paweł ACE" <p...@g...pl>

    DELTA <d...@o...eu> napisał(a):
    ja także nie byłem zadowolony z wielu świadczonych usług a już
    > serwis to zupełne nieporozumienie.

    no niestety, sama prawda, przetrzymywanie sprzeta, nie zrobienie tego co bylo
    zlecone, czy nie pasujace zamowione czesci itd, itp:-(

    zbyt duza ilosc i wielkosc w tym wypadku zdecydowanie nie przelozyla sie na
    jakosc...