  • 1. Data: 2013-12-26 11:22:15
    Temat: PS2 na USB
    Od: "Kamil" <k...@n...pl>

    Witam

    Wszystkiego najlepszego grupowiczom z okazji świąt.

    A, że nawet w święta sprzęt się psuje proszę o poradę. W płycie Asrock P4i65G
    padły porty PS2 klawiatury i myszy. Jeśli podłączone oba urządzenia to żadnie
    nie działa. Po odłączeniu myszy i resecie BIOSu dzała klawiatura. Obok złącz na
    płycie są 3 piny i zworka. Obok napis PS2 - USB. Do czego to słuzy? W razie
    potrzeby wrzucę fotkę. Czy rozwiązaniem moze być adapter PS2 - USB? I czy będzie
    działał z każdym modelem myszy i klawiatury? Mam mysz A4Tech SWW-35. Klawiatura
    Szajsung SDK1 800.

    http://allegro.pl/adapter-usb-na-ps-2-klawiatura-mys
    z-2-porty-i3792790600.html
    http://allegro.pl/aab-cooling-usb-na-ps-2-adapter-kl
    aw-mysz-2-porty-i3806131992.
    html
    http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=3681931410&ars_
    source=ars&ars_socket_id=9&a
    rs_rule_id=74
    http://allegro.pl/adapter-przejsciowka-usb-na-ps2-wt
    yk-gniazdo-i3751830118.html

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-12-26 11:42:43
    Temat: Re: PS2 na USB
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2013-12-26 11:22, Kamil pisze:
> [...]
    > działał z każdym modelem myszy i klawiatury? Mam mysz A4Tech SWW-35. Klawiatura

    Być może do ustawiania czy ma być zasilanie na portach PS2/USB po
    wyłączeniu komputera czy nie.
    A przejściówka powinna działać. Mi działała, nawet z czytnikiem kodów
    kreskowych na PS/2.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2013-12-26 12:17:45
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 26 Dec 2013 11:22:15 +0100, Kamil napisał(a):

    > Do czego to słuzy?

    Sprawdziłem za ciebie w instrukcji
    (http://www.asrock.com/MB/Intel/P4i65G/index.asp?cat
    =Manual) i irokez ma
    rację. Do przełączania zasilania standby między PS/2 a USB.
    --
    Jacek

  • 4. Data: 2013-12-26 23:42:22
    Od: "Kamil" <k...@n...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał"

    > Do przełączania zasilania standby między PS/2 a USB.

    Dziękuję kolegom za wyjaśnienie.