  • 1. Data: 2013-12-23 09:42:30
    Temat: Listwa pzeciwprzepięciowa
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    Chciałbym kupić w miarę przyzwoitą listwę przeciwprzepięciową na 4 gniazda.
    Do listwy chciałbym podłączyć 2 laptopy, router i TV.
    Doradca sklepowy w RTV Euro AGD polecił mi listwę BELKIN Essential (ok. 80 zł).
    Warta jest tej ceny, czy polecacie coś lepszego za podobną kasę?

    -
    Marek

  • 2. Data: 2013-12-23 09:52:08
    Temat: Re: Listwa pzeciwprzepięciowa
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 23.12.2013 09:42, Marek pisze:
> [...]
    > (ok. 80 zł).
    > Warta jest tej ceny, czy polecacie coś lepszego za podobną kasę?

    najtanszego upsa

  • 3. Data: 2013-12-23 10:12:02
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 23 Dec 2013 09:42:30 +0100, Marek napisał(a):

    > Warta jest tej ceny,
    Nie
    >czy polecacie coś lepszego za podobną kasę?
    Zwykłą listwę bez wyłącznika i innych bajerów na 6 wtyczek.

    --
    Jacek

  • 4. Data: 2013-12-23 12:51:27
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik ToMasz napisał:

    > najtanszego upsa

    niekoniecznie najtanszego :) mialem jeden najtanszy i potem juz mialem
    tanie, ale nie najtansze czyli np. ostatnio od lat "w modzie" u mnie:
    http://bitcomputer.pl/pl/p/POWERCOM-BNT-600AP-HOME-U
    SB-ZASILACZ-AWARYJNY-UPS/12045

    bateryjki po okolo 70 zeta trza co 2 lata wymienic.

    zabezpiecza przed pstrykajacymi elektrykami, daje czas na zamkniecie
    systemu jak pradu nie ma juz 5 minut i sie orientujesz, ze elektrycy
    wylaczyli na dluzej.

    oprocz kompa, monitra, rutera, nasa i co tam jeszcze jest mam pod niego
    ledowa lape podpieta, wiec w nocy fajnie nawet jak prad wylacza ;)

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

    pl.rec.gry.komputerowe - thank you very much!
    http://www.youtube.com/watch?v=i1Cs5fPagno ;)

  • 5. Data: 2013-12-23 21:55:59
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > niekoniecznie najtanszego :) mialem jeden najtanszy i potem juz mialem
    ja chciałem sprzedać fideltronika bez akumulatorów za 30 zł - nie było
    chętnych. Spokojnie na allegro da się za 50zł kupić upsa i trzeba
    wstawić w niego nowe baterie. taniej - napewno nie, ale - przynajmniej
    stary apc smart- szybciej informował klepiącym przekaźnikiem o
    atmosferycznych wyładowaniach elektrycznych - niż ja dostrzegałem błyski
    za oknem. Co w takim przypadku da listewka za 8 dych? zgaduje że nic

    ToMasz

  • 6. Data: 2013-12-23 21:57:30
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik ToMasz napisał:
    >Co w takim przypadku da listewka za 8 dych? zgaduje że nic

    No nie wiesz? Listewka za 80 dych daje dobre samopoczucie ;)

  • 7. Data: 2013-12-24 00:07:13
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-12-23 09:42, Marek pisze:
> [...]
    > Doradca sklepowy w RTV Euro AGD polecił mi listwę BELKIN Essential (ok. 80 zł).
    > Warta jest tej ceny, czy polecacie coś lepszego za podobną kasę?

    Dzisiaj potrzebne Ci 4 gniazda, a wkrótce może się okazać, że Ci jest
    potrzebne 8 czy 9 gniazd.

    --
    animka

  • 8. Data: 2013-12-24 08:16:06
    Od: borsuk <b...@a...pl>

    W dniu 2013-12-23 09:52, ToMasz pisze:

    > najtanszego upsa

    UPSa do laptopów i telewizora, to chyba jakieś nieporozumienie?
    Listwę z odpowiednią ilością gniazd i łatwo dostępnym bezpiecznikiem.

  • 9. Data: 2013-12-24 12:10:47
    Od: Tom <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > (ok. 80 zł).
    > Warta jest tej ceny, czy polecacie coś lepszego za podobną kasę?

    Bardzo dobre listwy robi Monster Power tylko cena na pewno nie będzie w
    okolicach 80 zł. Tu są produkty na rynek USA
    http://www.monsterproducts.com/power/linelist/powerl
    ist.asp?cat=6001
    ale można też kupić na rynek europejski.
    Ja swego czasu kupiłem dwupak (dwie listwy) na ibood-zie za 120 zł.

    T.

  • 10. Data: 2013-12-24 12:37:14
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Tue, 24 Dec 2013 00:07:13 +0100, animka napisał(a):

    > Dzisiaj potrzebne Ci 4 gniazda, a wkrótce może się okazać, że Ci jest
    > potrzebne 8 czy 9 gniazd.

    No, co racja to racja, bo gdzie potem wpiac suszarke do wlosow, toster i
    zelazko!

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K