  • 1. Data: 2013-12-25 21:41:05
    Temat: notebook
    Od: t...@p...onet.pl

    Zwracam się "po prośbie"
    Córce padł notebook i potrzeba kupić drugi. Ten padnięty to był HP chyba miał z 5
    lat. Zauważyłem że w HP psuły się zasilacze/ miała 2 i w każdym padł zasilacz b.
    szybko/
    Teraz chce kupić kolejny ale potrzebuję rady. Jakiś możliwie dobry / czytaj
    bezawaryjny/ w rozsądnej cenie / bez szaleństwa/ Teraz informacje: nie będzie służył
    do gier tylko internet ,skype , ew córka ogląda filmy ale ich nie z
    ściąga na komputer. Ekran 15' Interesuje mnie sprzęt który w chwili zakupu nie będzie
    "muzeum" ale też nie najnowsze fajerwerki. Proszę o ew podanie konkretnych modeli.
    Będę wdzięczny za konsultacje i bardzo dziękuję

  • 2. Data: 2013-12-25 22:12:10
    Temat: Re: notebook
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    tadeklodz pisze tak:

    > Córce padł notebook i potrzeba kupić drugi. Ten padnięty to był HP
    > chyba miał z 5 lat. Zauważyłem że w HP psuły się zasilacze/ miała
    > 2 i w każdym padł zasilacz b. szybko/

    a w moich nie, no ale były kupione w rajchu i w jukeju ;)

    > Teraz chce kupić kolejny ale potrzebuję rady

    Idziesz do sklepu np EuroAGD lub Neonet i patrzysz na Samsungi i
    Lenovo. Patrzysz na te wyposażone w nowe procesory i5 a następnie
    chodzisz *codziennie* i czyhasz na promocję. Powinieneś się wyrobić w
    kwocie 2200zł :)

    --
    Piotr

  • 3. Data: 2013-12-25 22:43:43
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 25-12-2013 21:41, t...@p...onet.pl pisze:
    > w rozsądnej cenie

    Sprecyzuj. 1500, 2000, 2500 zł?

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 4. Data: 2013-12-25 23:15:48
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle t...@p...onet.pl napisał w środa, 25
    grudnia 2013 21:41:

    > Ekran 15'

    Ekran o przekątnej 15 stóp może być trochę nieporęczny w
    laptopie. ;)

    --
    Pozdrawiam, | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
    | Which switched witch watch which Swatch watch switch?
    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
    kolejnymi literami.

  • 5. Data: 2013-12-26 10:28:38
    Od: t...@p...onet.pl

    W dniu środa, 25 grudnia 2013 22:43:43 UTC+1 użytkownik Zakonspirowany napisał:

    > Sprecyzuj. 1500, 2000, 2500 zł?
    >

    > --
    >
    > ?(??_?)? ? ???

    około 2 tys

  • 6. Data: 2013-12-26 11:12:00
    Od: t...@p...onet.pl

    W dniu czwartek, 26 grudnia 2013 10:28:38 UTC+1 użytkownik t...@p...onet.pl
    napisał:

    > około 2 tys

    córka zameldowała że do 1.5 tys zł

  • 7. Data: 2013-12-26 12:47:56
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2013-12-26 11:12, t...@p...onet.pl pisze:

    > córka zameldowała że do 1.5 tys zł

    Może coś takiego?:
    Asus X502CA
    http://www.morele.net/laptop-asus-x502ca-x502ca-rb01
    b-czarny-621388/

    miab

  • 8. Data: 2013-12-26 13:07:29
    Od: Tom <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-12-26 11:12, t...@p...onet.pl pisze:

    > córka zameldowała że do 1.5 tys zł

    Mniej więcej w tej cenie Lenovo G580

    T.

  • 9. Data: 2013-12-26 13:07:53
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2013-12-26 12:47, miab pisze:

    > Może coś takiego?:
    > Asus X502CA
    > http://www.morele.net/laptop-asus-x502ca-x502ca-rb01
    b-czarny-621388/

    Jak potrzebna nagrywarka DVD to trzeba kupić osobno:
    http://www.morele.net/asus-sdrw-08d2s-u-lite-usb-sli
    m-czarny-box-sdrw-08d2s-u-lite-dblk-g-as-441364/
    ew. Blu-ray Combo:
    http://www.morele.net/asus-sbc-06d2x-u-blk-g-as-4480
    42/

    miab

  • 10. Data: 2013-12-26 19:39:09
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 26-12-2013 11:12, t...@p...onet.pl pisze:

    > córka zameldowała że do 1.5 tys zł

    To ile w końcu? Ona płaci całość, a Ty nie chcesz dokładać, czy jak?
    Bo za 1500 zł kupisz de facto "muzeum", jak to określiłeś.
    Tak pomiędzy: www.redcoon.pl/search/?searchVar=Samsung+NP310E5C-A0
    1PL
    Dziewczynie do typowych zastosowań powinien w zupełności wystarczyć.

    --