  • 1. Data: 2010-09-22 20:47:44
    Temat: PZDr DC biale Vito taryfa
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    PZDr dla bialej taryfy Vito obklejonej

    Adam

  • 2. Data: 2010-09-22 20:57:24
    Temat: Re: PZDr DC biale Vito taryfa
    Od: Staszek Sosenko <s...@m...net.pl>

    On 22 Wrz, 20:47, "Adam Szewczak" <h...@u...poczta.onet.pl> wrote:
    > PZDr dla bialej taryfy Vito obklejonej

    Samochód ś.p. Bellboy'a... Obawiam się, że aktualny użytkownik nie
    czyta PMS.

    Pozdrawiam,
    Staszek Sosenko [CKMK]
    Nissan 100NX 2.0 GTi

  • 3. Data: 2010-09-22 21:52:09
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 22 Sep 2010 11:57:24 -0700 (PDT), Staszek Sosenko
    <s...@m...net.pl> wrote:

    >Samochód ś.p. Bellboy'a... Obawiam się, że aktualny użytkownik nie
    >czyta PMS.

    Dokładnie, Bartek nie czyta PMSu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 4. Data: 2010-09-22 23:17:50
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:nink96lluc5fhkob9q3h7hlr7njmh5v5gl@4ax.com...

    > Dokładnie, Bartek nie czyta PMSu.
    >

    > --
    > Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@p...onet.pl

    OK, bo niemialem okazji widziec tego pojazdu wczesniej.

    Ja swojego nowego sluzbowego jeszcze nie obkleilem, ale ze stgarego
    sciagnalem naklejke bo koledzy z pracy tez nie czytaja PMS.

    P.S.
    W koncu sie na Partnera doczekalismy, przyszedl miesiac wczesniej ;P nie
    jestem troche przyzwyczajony do takich "nowoczesnych" samochodow, fajny
    jest.

    PZDr
    Adam