  • 1. Data: 2010-09-22 20:38:00
    Temat: klima...nie chłodzi
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    Witam co może być jeszcze przyczyną, że klimatyzacja nie chłodzi.
    Mechanik wymienił mi już zawór rozprężny i filtr osuszający - niestety to
    nie to wiec nie kazał za nic płacić.
    Sprężarka się włącza bo obroty delikatnie spadają ale ona wg niego może być
    przyczyną...
    Pacjent seat leon

    Miał ktoś takie problemy?

    --
    -----
    uciu

  • 2. Data: 2010-09-22 23:45:31
    Temat: Re: klima...nie chłodzi
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    uciu napisał(a):
    > Miał ktoś takie problemy?
    Polecam warsztat specjalizujący się w klimie.
    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2010-09-23 09:26:23
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "uciu" <g...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > Witam co może być jeszcze przyczyną, że klimatyzacja nie chłodzi.
    > Mechanik wymienił mi już zawór rozprężny i filtr osuszający - niestety to
    > nie to wiec nie kazał za nic płacić.

    a moze powinienes ja nabic? ;)

  • 4. Data: 2010-09-23 09:33:29
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-09-23 09:26, szerszen pisze:

    > Użytkownik "uciu" <g...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > a moze powinienes ja nabic? ;)
    Jakby nie była nabita, to by sprężarka chodziła luzem i by nie dawała
    oporu, obroty by nie spadały. Aczkolwiek najprostsze wyjście - pojechać
    do warsztatu od klimatyzacji a nie do mechanika czy kowala...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 5. Data: 2010-09-23 12:53:37
    Od: Excite <n...@n...pl>

    W dniu 23.09.2010 09:33, BartekK pisze:
    > Jakby nie była nabita, to by sprężarka chodziła luzem

    Jak by nie była nabita to by się sprężarka nie załączała.

  • 6. Data: 2010-09-23 12:55:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w

    > Jakby nie była nabita, to by sprężarka chodziła luzem i by nie
    > dawała oporu, obroty by nie spadały. Aczkolwiek najprostsze
    > wyjście - pojechać do warsztatu od klimatyzacji a nie do
    > mechanika czy kowala...

    Tak sie troche zastanawiam jak ten kowal mialby wymienic zawor bez
    napelniania czynnikiem.
    Ale moze to jest powod :-)

    J.

  • 7. Data: 2010-09-23 17:29:28
    Od: "Paweł Oczkowski" <o...@p...onet.pl>

    > Pacjent seat leon
    >
    > Miał ktoś takie problemy?

    Poszukaj tu http://leonclub.pl/forum/index.php

    Ktoś miał podobny problem.

  • 8. Data: 2010-09-24 09:41:17
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Excite" <n...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > Jak by nie była nabita to by się sprężarka nie załączała.

    a to juz zalezy od instalacji, u mnie przy pustostanie sie zalacza

  • 9. Data: 2010-09-24 12:41:07
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Witam!

    > a to juz zalezy od instalacji, u mnie przy pustostanie sie zalacza

    To masz uszkodzona.
    Praca sprezarki bez smarowania = zatarcie.
    Wraz z czynnikiem rozprowadzany jest olej do smarowania sprezarki...

  • 10. Data: 2010-09-24 12:51:49
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "wchpikus" <w...@w...wp.pl> napisał w wiadomości grup

    > To masz uszkodzona.

    mozliwe, ale po nabiciu chlodzi, rekord co pokazal termometr na wylocie
    to -1,4 ;)