  • 1. Data: 2013-02-23 13:44:07
    Temat: PZU+Ato pomoc komfort
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    Cześć,
    Orientuje się ktoś w ofercie PZU?
    Podobno wraz za OC (123zł za moto/rok) dają PZU Auto Pomoc Komfort
    czyli: hol za darmo (dla sprawcy również) wrazie w lub naprawa na
    miejscu zdarzenia.

  • 2. Data: 2013-02-23 18:20:02
    Od: domin <m...@g...com>

    Tak. Do OC masz gratis Assistance w wersji komfort czyli m.in. holowanie w przypadku
    unieruchomienia (awaria moto musi nastapic przynajmniej 50km od domu, dla kolizji nie
    ma takiego ograniczenia) i samochod zastepczy w podrozy oraz pare innych drobiazgow.

    Jestem motocyklista ale tez m.in. sprzedaje polisy (rowniez PZU) wiec zapraszam na
    priv :-)

    Pozdr.
    Domin
    m...@g...com
    694425215

  • 3. Data: 2013-02-23 19:27:42
    Temat: Re: PZU+Ato pomoc komfort
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2013-02-23 18:20, domin pisze:
> [...]
    drobiazgow.

    > Jestem motocyklista ale tez m.in. sprzedaje polisy (rowniez PZU) wiec zapraszam na

    To fajne jest,chyba sobie do ruska sprawię,ciekawe kiedy assistance
    będzie miało mnie dość:-)

    BMW R1100S
    Dniepr z wozem

  • 4. Data: 2013-02-25 15:48:21
    Od: grzech <z...@g...com>

    On 23 Lut, 18:20, domin <m...@g...com> wrote:
    > Tak. Do OC masz gratis Assistance w wersji komfort czyli m.in. holowanie w
    przypadku unieruchomienia

    Jak się ma słowo "holowanie" wg ubezpieczyciela w stosunku do moto?
    Czy zapakowanie na lawetę to to samo?
    Bo jakoś nie widzę erłana, czy innej valkirii na sznurku:)

    ______
    grzech
    tdm

  • 5. Data: 2013-02-25 16:45:21
    Od: Szwed <s...@s...pl>

> [...]
    kolizji nie ma takiego ograniczenia) i samochod zastepczy w podrozy oraz pare innych

    OIDP Ass. Komfort obejmuje pomoc tylko w razie wypadku. Wariant Super obejmuje awarie
    techniczne.
    (a może źle pamiętam).

    pozdr

  • 6. Data: 2013-02-26 08:19:12
    Od: domin <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 lutego 2013 15:48:21 UTC+1 użytkownik grzech napisał:

    > Jak się ma słowo "holowanie" wg ubezpieczyciela w stosunku do moto?
    >
    > Czy zapakowanie na lawetę to to samo?
    >
    > Bo jakoś nie widzę erłana, czy innej valkirii na sznurku:)

    "Holowanie" to w nomenklaturze assistance przede wszystkim zapakowanie na lawetę ale
    pamiętajmy, że "holownicy" mają małe doświadczenie z "pakowaniem" moto więc lepiej
    wspomagać tę czynność słowem i czynem ;-)

    Pozdr. domin

  • 7. Data: 2013-02-26 08:31:33
    Od: domin <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 lutego 2013 16:45:21 UTC+1 użytkownik Szwed napisał:

    > OIDP Ass. Komfort obejmuje pomoc tylko w razie wypadku. Wariant Super obejmuje
    awarie techniczne.

    > (a może źle pamiętam).

    Dzięki za upomnienie. Obawiam się, że prawda leży po środku:
    1.Jeśli masz w PZU samo OC + Assistance to holowanie po kolizji
    2.Jeśli masz w PZU również AC to holowanie po kolizji i po awarii
    niestety dniepry itp. nie mają AC

    Pozdr. domin

  • 8. Data: 2013-02-26 08:32:30
    Od: domin <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 lutego 2013 08:31:33 UTC+1 użytkownik domin napisał:

> [...]
    >
    > 1.Jeśli masz w PZU samo OC + Assistance to holowanie po kolizji
    >
    > 2.Jeśli masz w PZU również AC to holowanie po kolizji i po awarii

    oczywiście powyższe dotyczy wariantu komfort