  • 1. Data: 2013-02-19 00:24:46
    Temat: Yamaha dt 125
    Od: Kaskader1997 <michal1997xx@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam mam zamiar kupna yamahy dt 125 tylko nie wiem już co o niej myślec
    tu mi piszą ze 125 ma 14 koni mechanicznych a dzie indziej że 30 a nawet
    35 coś tu jest nie tak jak to jest na prawde z góry dziekuje

  • 2. Data: 2013-02-19 09:23:36
    Temat: Re: Yamaha dt 125
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 18 Feb 2013 23:24:46 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za Kaskader1997
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Witam mam zamiar kupna yamahy dt 125 tylko nie wiem już co o niej myślec
    > tu mi piszą ze 125 ma 14 koni mechanicznych a dzie indziej że 30 a nawet
    > 35 coś tu jest nie tak jak to jest na prawde z góry dziekuje

    DT była sprzedawana w różnych konfiguracjach. W wersji w pełni odblokowanej ma około
    30 koni.
    Blokady jeśli są to znajdują się w module zapłonowym i w dyfuzorze.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/