  • 1. Data: 2013-02-20 18:04:16
    Temat: 14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
    Od: Zapek <z...@g...com>

    Serwus.
    Jakoś tak mnie wzięło na wspomnień czar;):
    http://tinyurl.com/aatlhoc

    Na dodatek to urodziny Młodej zdaje się...

    Parę osób jeszcze pewnie zerka tutaj...

    --
    Pozdro.
    Zapek

  • 2. Data: 2013-02-20 19:32:33
    Temat: Re: 14 lat ;-) Czyli wspomnień czar.
    Od: ErneST <e...@w...pl>

    W dniu 2013-02-20 18:04, Zapek pisze:
    > Serwus.
    > Jakoś tak mnie wzięło na wspomnień czar;):
    > http://tinyurl.com/aatlhoc

    Pamiętam, pamiętam. Wkrótce w maju było w Rybniku 1 takie większe
    spotkanie preclowe, na którym się poznaliśmy, Fiata zdemolowaliśmy itp...

    ErneST

  • 3. Data: 2013-02-20 21:28:15
    Od: Sir |Piernik <d...@p...onet.pl>

    Zapek pisze:
    ...>8
    > Parę osób jeszcze pewnie zerka tutaj...

    A zerka, zerka tylko jezyka nie strzepi bez potrzeby :)

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betwelve

  • 4. Data: 2013-02-21 00:08:06
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 20 lutego 2013 21:28:15 UTC+1 użytkownik Sir |Piernik napisał:
    > A zerka, zerka tylko jezyka nie strzepi bez potrzeby :)

    otóż to :-) Aleście węgiel odkopali :-)))) Za jakies 30lat trzeba zrobic zlot
    oldtimerów :)

    b.

  • 5. Data: 2013-02-21 10:19:07
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    ErneST napisał(a):

    > Pamiętam, pamiętam. Wkrótce w maju było w Rybniku 1 takie większe
    > spotkanie preclowe, na którym się poznaliśmy, Fiata zdemolowaliśmy itp...

    Nyny! Nie Fiata, jeno Warczyburga! :P Doskonale pamietam, bo na te
    impreze zem nie dotarl ze wzgledu na odsuniecie sie w czasie poskladania
    Bestyi. :\ Po dlugim weekendzie z zazdroscia ogladalem zdjecia z bibki.
    Najbardziej mi utkwilo w pamieci, jak Wayne skacze po samochodzie, a
    samochodem tym był właśnie Warczyburg! :P
    --
    zbigi i stopka zastępcza

  • 6. Data: 2013-02-21 10:45:01
    Od: ErneST <e...@w...pl>

    W dniu 2013-02-21 10:19, zbigi pisze:
> [...]
    > Najbardziej mi utkwilo w pamieci, jak Wayne skacze po samochodzie, a
    > samochodem tym był właśnie Warczyburg! :P

    Faktycznie to był Wartburg, znalazłem nawet takową relację:
    http://tinyurl.com/bgw5zpg
    Aż chciałoby się powtórzyć.... :(

    ErneST

  • 7. Data: 2013-02-21 12:40:23
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    ErneST napisał(a):
    > Faktycznie to był Wartburg, znalazłem nawet takową relację:
    > http://tinyurl.com/bgw5zpg
    > Aż chciałoby się powtórzyć.... :(

    Czasy swietnosci Stowarzyszenia Motocyklistow Polskich :) Czy ktos
    beknal za ten przekret? Czy rozeszlo sie po kosciach? :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 8. Data: 2013-02-21 18:32:55
    Od: Zapek <z...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 lutego 2013 12:40:23 UTC+1 użytkownik Kamil Nowak 'Amil' napisał:

    > Czasy swietnosci Stowarzyszenia Motocyklistow Polskich :) Czy ktos
    >
    > beknal za ten przekret? Czy rozeszlo sie po kosciach? :)
    E e e !!! Uważaj co piszesz smarkaczu !
    Jeszcze gdzieś mam nówkę sztukę naszywkę zdaje się i naklejkę :-)
    Wystawię Ci na Srapkołajkach ;)

    > sprzedam nerke

    Dam dyche.

    No i jak widać coraz mniej okazji do spotkań :-(
    Amil - Ciebie i tak za często widuję !

    --
    Zapek
    i malutkie 400ccm

  • 9. Data: 2013-02-22 07:51:48
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-02-21 18:32, Zapek pisze:

    > No i jak widać coraz mniej okazji do spotkań :-(

    Nie jecz, tylko rob Zapkonie!

    pozdr
    newrom

  • 10. Data: 2013-02-22 17:25:01
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    Sir |Piernik <d...@p...onet.pl> wrote:

    >Zapek pisze:
    >...>8
    >
    >A zerka, zerka tylko jezyka nie strzepi bez potrzeby :)

    No;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10