  • 1. Data: 2013-02-18 21:06:57
    Temat: Olej castrol
    Od: tobi9993 <tobi00001@_NOSPAM_wp.pl>

    Mam problem bo dostałem od Dziadka olej " castrol power 1 RS 4T " i nie
    wiem czy mogę go wlać do skutera lub quada. Prosił bym o radę. Skuter i
    quad chiński.

  • 2. Data: 2013-02-18 21:22:26
    Temat: Re: Olej castrol
    Od: tobi9993 <tobi00001@_NOSPAM_wp.pl>

    Jest to 10W-50

  • 3. Data: 2013-02-18 21:41:02
    Od: tobi9993 <tobi00001@_NOSPAM_wp.pl>

    Tu jest link tak to wygląda
    http://img.bazarek.pl/61494/6551/501017/250_13596813
    624aac1adf4832a.jpg

  • 4. Data: 2013-02-18 21:57:07
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-02-18 21:06, tobi9993 pisze:
    > Mam problem bo dostałem od Dziadka olej " castrol power 1 RS 4T " i nie
    > wiem czy mogę go wlać do skutera lub quada. Prosił bym o radę. Skuter i
    > quad chiński.

    A te twoje sprzety to czterosuwy czy dwutakty ? Bo jesli czterosuwy to
    mozesz. Jesli 2T to nie mozesz.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 5. Data: 2013-02-18 22:38:20
    Od: tobi9993 <tobi00001@_NOSPAM_wp.pl>

    Kuczu napisal

    > A te twoje sprzety to czterosuwy czy dwutakty ? Bo jesli czterosuwy to
    > mozesz. Jesli 2T to nie mozesz.

    czterosuwy

  • 6. Data: 2013-02-18 23:26:02
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-02-18 22:38, tobi9993 pisze:
    > Kuczu napisal

    > czterosuwy

    no to juz wiesz

  • 7. Data: 2013-02-19 12:08:10