  • 1. Data: 2005-02-19 18:51:29
    Temat: Pad polskich serwerow akamai
    Od: Jacek Skaźnik <j...@n...pam.pszczyna.net>

    Witam,

    Zauwazylem dzis, ze z NEO nie otwieraja sie prawidlowo niektore bardziej
    znane serwisy, ktore korzystaja z uslug akamai. Sprawdzilem i
    rzeczywiscie - z mojej maszyny nie moge podlaczyc sie do serwerow akamai
    w etop.pl po http. Wyglada to tak jakby padly na nich serwery www albo
    zostaly wyciete gdzies pomiedzy (ping dochodzi). Objaw ten nie wystepuje
    przy korzystaniu z w3cache.tpnet.pl. Przykladowe padniete serwisy to
    www.amazon.com, www.altavista.com itp. Czy ktos z was moze to
    potwierdzic?

    Pozdrawiam,
    Jacek Skaznik

  • 2. Data: 2005-02-19 19:43:34
    Temat: Re: Pad polskich serwerow akamai
    Od: Adam <a...@u...o2.pl.to>

    Jacek Skaźnik wrote:

    > Czy ktos z was moze to
    > potwierdzic?

    Zmień używanego DNSa, pewnie się naprawi. Tepsa tak ma.

  • 3. Data: 2005-02-22 13:19:28
    Od: "Olszewski Konrad [Etop]" <k...@e...pl>

    Witam

    Mysle ze sytuacja poprawi sie po powrocie p. Konrada Plicha (TPSA) z urlopu.
    Gdyz bez tej niezwykle swiatlej osoby TPSA pozostaje w ciemnosci.

    Poza tym staramy sie przekierowac ruch z TPSA do Akamai w ICM lub w Szwecji
    i Londynie, ale idzie to nielatwo.

    Serdecznie pozdrawiam,
    Konrad Olszewski

    Etop Sp. z o.o.
    Al. Jerozolimskie 200, 02-222 Warszawa
    telefon 022-5780 100
    telefaks 022-5780 101 http://www.etop.pl

  • 4. Data: 2005-02-22 13:24:12
    Od: "Pawel Sikora" <p...@p...WYCIEP-TO.pl>

    "Olszewski Konrad [Etop]" <k...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Poza tym staramy sie przekierowac ruch z TPSA do Akamai w ICM lub w
    Szwecji
    > i Londynie, ale idzie to nielatwo.

    Po prostu wylacz swojego akamaja i bedzie po sprawie.

  • 5. Data: 2005-02-22 17:59:44
    Od: "gtk@adm" <x...@g...pl>

    Dnia wto, 22 lut 2005 o 14:19 GMT,
    uzytkownik Olszewski Konrad [Etop] napisał(a):

> [...]
    > Gdyz bez tej niezwykle swiatlej osoby TPSA pozostaje w ciemnosci.
    >
    > Poza tym staramy sie przekierowac ruch z TPSA do Akamai w ICM lub w Szwecji

    Ciekawe, nie tak dawno twierdzil Pan, pozwole sobie zacytowac "Do Akamai
    rozsylamy 1219 routow i nie ma tam klas z AS 5617"

    Do akamai nie rozsylacie klas z AS5617, a mimo to akamai zapytania z
    tpnet do Was przekazuje. To albo cos w akamai sie sypie albo Pan nie
    mowi prawdy, czy moze jest jeszcze inny powod takiego stanu rzeczy?

    --
    Carlos
    :. odpowiadajac usun 'x' z adresu email .:

  • 6. Data: 2005-03-02 15:01:57
    Od: "Olszewski Konrad [Etop]" <k...@e...pl>

    Pawel - wylacz swoj komputer ;))

  • 7. Data: 2005-03-02 15:02:46
    Od: "Olszewski Konrad [Etop]" <k...@e...pl>

    Czy w systemie mappingu Akamai sie cos sypie - na pewno TAK - na co mam
    potwierdzenie w mailu z Akamai.

  • 8. Data: 2005-03-02 15:09:41
    Od: "Olszewski Konrad [Etop]" <k...@e...pl>

    W zwiazku, ze wszyscy inni uzytkownicy internetu sa zadowoleni, a TP nie

    Kiedy przepali sie zarowka wymieniasz tylko zarowke, czy elektrownie ???

  • 9. Data: 2005-03-02 17:33:19
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Olszewski Konrad [Etop] napisał(a):

    nie wiem co Ty piszesz i o czym