  • 1. Data: 2005-02-17 17:50:05
    Temat: ASK Aonet - W-wa Rembertow
    Od: "PawelM" <p...@p...pl.invalid>

    Witam,

    Szukam informacji na temat tego stowarzyszenia a raczej opini na temat ich
    działalności związanej z sieciami osiedlowymi.

    --
    PM

  • 2. Data: 2005-02-18 10:00:48
    Temat: Re: ASK Aonet - W-wa Rembertow
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    Użytkownik "Robert Błaszczyk" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pamietam). Sporo kabli, nie lubia za bardzo bezprzewodowych sieci bo maja
    > przykre doswiadczenia. Awarie bardzo sporadyczne, pingi lepsze niz z neo
    > zarowno na kraj jak i na swiat. Transfery oczywiscie tez wyzsze. Planuja
    > poszerzenie pasma - a wlasciwie jakis backup u kogos innego. Nawet wiem u
    > kogo, ale nie powiem ;)
    > Generalnie dobrze zarzadzana siec, dla mlodych ludzi (szef stowarzyszenia
    > do
    > gosc ok 25 l.) tazke priorytet na pingi i wydzielone pasmo dla gier online

    priorytet na pingi = ladne pingi, ale transfery juz niekoniecznie
    "Panie, nic mi sie nie sciaga nawet przez WWW! A jakie ma Pan pingi? dobre
    ... To jest OK" :)

    --
    Mateo

  • 3. Data: 2005-02-18 10:02:53
    Od: "Robert Błaszczyk" <t...@p...onet.pl>

    :)
[...]
    polecam.

  • 4. Data: 2005-02-18 10:19:47
    Od: "Robert Błaszczyk" <t...@p...onet.pl>

    Te metody walki konkurencyjnej rodem z dzikiego wschodu ktore uskuteczniacie
    na nich sa bardzo ciekawym materialem dziennikarskim

    pozdrawiam
    Robert
    www.techbox.pl
    www.msgmedia.pl